کنسرت ۳۰هزار نفری سالار عقیلی برگزار شد

سالار عقیلی و ارکستر ملل، کنسرت آنلاین خود را برای علاقه‌مندان به موسیقی در سراسر جهان برگزار کردند. در این اجرا که در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد، ارکستر ملل به رهبری سهراب کاشف قطعه‌هایی را از ساخته‌های پیمان سلطانی نواخت.

در بخش نخست، قطعه‌های «عاشقانه» و در بخش دوم، قطعه‌های «ملی‌میهنی» از ساخته‌های پیمان سلطانی اجرا شد. این دو رپرتوار پیش از این در قالب دو آلبوم مجزا ضبط شده و یکی ازاین آلبوم‌ها تحت عنوان «عاشق می‌شویم» منتشر شده است.

در این اجرا، با هماهنگی‌هایی که انجام شده بود، گروهی از مخاطبان موفق به تماشای اجرای آنلاین ارکستر ملل و سالار عقیلی به‌شکل زنده شدند.

آغاز این کنسرت با حدود نیم ساعت تأخیر همراه بود که دلیل آن، استقبال زیاد علاقه‌مندان عنوان شد.

پیش از آمدن اعضای ارکستر روی صحنه، امیرحسین مدرس به‌عنوان مجری در سخنانی، گفت: افتخار می‌کنیم که امشب میزبان خانوده‌های معظم شهدای مدافع حرم هستیم. شهیدانی که مشغول دفاع از حریم اهل بیت (ع) هستند و گاهی خبر شهادت یک یا چند نفر از این عزیزان اعلام می‌شود.

او ادامه داد: امشب علاوه بر شما و کسانی که به‌صورت آنلاین این کنسرت را می‌بینند، عزیزان‌مان در آسایشگاه کهریزک نیز به‌صورت آنلاین کنسرت را می‌بینند.

سپس ارکستر ملل روی صحنه آمد. در این اجرا، علی جعفری پویان به‌عنوان کنسرت‌مایستر در ارکستر ملل حضور داشت.

پیش از این علیرضا قربانی، حجت اشرف‌زاده و گروه «دنگ شو» در چارچوب برگزاری کنسرت‌های آنلاین در تالار اندیشه حوزه هنری برنامه‌هایی را اجرا کرده‌اند.

پایان پیام

کد خبر : 22619 ساعت خبر : 2:21 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=22619
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات