گلونی مرکز توجه فرهیختگان و هنرمندان

گلونی مرکز توجه فرهیختگان و هنرمندان

دومین روز از هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان در بوستان گفت‌وگوی تهران به پایان رسید.

غرفه پایگاه خبری گلونی در دومین روز هفته فرهنگی و اقتصادی  لرستان مانند روز گذشته روز پرکار و شلوغی را پشت سر گذاشت.

غرفه گلونی امروز از مهمانان زیادی پذیرایی کرد. استاد سیدفرید قاسمی نخستین مهمان گلونی بود که در مورد نمایشگاه و هفته فرهنگی لرستان با اعضای پایگاه خبری گلونی به گفت‌وگو پرداخت.

گلونی مرکز توجه فرهیختگان و هنرمندان

در ادامه داریوش نظری خواننده خوش صدای لرستان در حضور استاد قاسمی ضمن گفت‌وگو در مورد برگزاری نمایشگاه، به مرور خاطرات پرداختند. در این نشست صمیمی در غرفه گلونی آقای حامد احمدی‌راد، آقای بهاری، مهیار رشیدیان از روزنامه نگاران لرستانی و حجت‌الله سپهوند عکاس حضور داشتند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت جناب آقای محمدرضا نعمت‌زاده به همراه معاونان این وزارتخانه و با همراهی آقای دکتر حمیدرضا حنان رئیس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و مهندس صفی‌خانی مدیرکل صنعت و معدن استان لرستان از غرفه گلونی بازدید کردند.

آقای نعمت‌زاده پس از دریافت اطلاعات در مورد پیشینه گلونی و همچنین فعالیت پایگاه خبری گلونی، از ایجاد برند گلونی ابراز رضایت و در ادامه برای گلونی آرزوی موفقیت کرد.

غلامرضا محمدی و طالب نعمت‌پور دیگر مهمانان گلونی بودند. این قهرمانان کشتی جهان از پایگاه خبری گلونی برای اطلاع‌رسانی صحیح تشکر کردند.

استاد ایرج رحمانپور خواننده موسیقی لری به همراه همسرشان در غرفه پایگاه خبری گلونی به صحبت با رضا ساکی مدیرمسئول این پایگاه خبری در مورد مسائل روز موسیقی لری پرداختند.

گزارش‌گر: محمد پورخداداد

عکس: انوشه میرمجلسی

پایان پیام

کد خبر : 23165 ساعت خبر : 10:30 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=23165
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

سلام و عرض ادب خدمت تمام عزیزان . سرکار خانم میرمجلسی و آقای ساکی ، بابت تمام موفقیت ها و زحماتی که میکشید بهتون تبریک میگیم و آرزوی موققیت روزافزون و سعادت و سلامت و آرامش رو برای شما عزیزان دارم . ارادتمند شما فدائی پور