تتلو، چاوشی و خواجه‌امیری

تتلو، چاوشی و خواجه‌امیری

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: قبل از پرداختن به خبرها باید عرض کنم که در من در اینستاگرامم نظرم را درباره صدا و سبک تتلو، چاوشی، خواجه‌امیری و… نوشته‌ام. کاری که البته بازی با‌ آتش است و بسیاری از دوستان به من می‌گفتند این کار را نکن چون فحش می‌خوری و حتا ممکن است در خیابان چاقو بخوری. اما نظرم را نوشتم که آخرینش درباره اجرای خواجه‌امیری در خندوانه بود. جالب است بدانید از میان این سه تن طرفداران تتلو و چاوشی که آدم فکر می‌کند باید خیلی گازانبری برخورد کنند بسیار با بردباری و آرامش و ادب رفتار کردند و به من حق دادند که در صفحه شخصی‌ام نظرم را بنویسم اما طرفداران آقای خواجه‌امیری بعد از ۱۲ ساعت هنوز آرام نگرفتند و در تدارک حملاتی دیگر هستند. بگذریم و برویم سراغ خبرهای امروز:

نتایج یک پژوهش جدید نشان داده که رانندگان خودروهای بنز و بی‌ام‌و دو برابر بیشتر از سایرین در معرض ابتلا به سرطان و آب مروارید هستند

تتلو، چاوشی و خواجه‌امیری

چرا؟ چون دانشمندان تحقیق کرده‌اند و دیده‌اند شیشه‌های این دو برند فقط ۶۰ درصد پرتوهای فرابنفش را مسدود می‌کنند و بقیه را به داخل ماشین می‌تابانند. یعنی شما فکر کن وقتی بنز و بی‌ام‌و چنین هستند پراید و پیکان و سمند چگونه‌اند. دانشمندان بیایند روی ماشین‌های ما هم تحقیق کنند ببیند کلا چند روز دیگر زنده‌ایم.

۷ کشته و ۳ زخمی در تصادف پژو ۴۰۵ با موتورسیکلت
حالا که بحث ماشین است بدانید که این اتفاق در کرمان افتاده است و پژو هفت سرنشین داشته است که چهارنفرشان کشته شده‌اند و موتور هم سه‌ترک بوده است که هر سه نفر کشته شده‌‌اند. نکته‌ای درباره این خبر دارم که در ادامه عرض می‌کنم.

چرا باید جامعه ایرانی از برخی‌ها بیشتر از خدا بترسد؟
تیتر بالا را دویست بار خواندم نفهمیدم. شما فهمیدید؟ کی باید دقیقا از کی بترسد؟

تهران روزانه یک میلیمتر نشست می‌کند
البته واضح است که زیر تهران پر از موش و فاضلاب است و دقیقا مشخص است که ما داریم روزانه به سمت چه چیزی می‌رویم و در آینده در چه چیزی غرق خواهیم شد و اگر زلزله بیاید تا حلق توی چه چیزی گیر می‌کنیم. اما ما همه چیزمان به همه چیزمان می‌آید. یعنی نه موتورسواری‌مان مثل بقیه است نه ماشین‌سواری‌مان نه خانه‌سازی‌مان و نه باقی قضایایمان. قصد سیاه‌نمایی ندارم چون کشته شدن هفت نفر در یک تصادف آن هم موتور با پژو آن قدر درجه یک و اورجینال است که از هر طرف بروی جز بر وحشتت افزوده نخواهد شد. یعنی داعش در فرانسه با ۱۸ چرخ این قدر آدم نکشت که ما در یک تصادف کشتیم.
باقی بقای‌تان

پایان پیام

از چیزنا

کد خبر : 25166 ساعت خبر : 3:29 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=25166
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات