آتش به جان جنگل‌های پلدختر افتاد

آتش به جان جنگل‌های پلدختر افتاد

روزنامه لرستان/ ۲۰ شهریور

به گزارش پایگاه خبری گلونی، روزنامه لرستان نوشت: وقت‌تان به خیر همراهان خوب روزنامه لرستان. ضمن عذرخواهی از تاخیر به وجود آمده، روزنامه امروز را شروع می‌کنم. با گذشت یک سال از حادثه منا ظهر امروز مراسم گرامیداشت شهدای لرستانی در محل حوزه علمیه کمالیه شهر خرم‌آباد برگزار شد. در این مراسم امام جمعه موقت خرم‌آباد، معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان و جمع زیادی از مدیران استانی و مردم خرم‌آباد حضور داشتند. مهر نوشت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد شهدای منا اظهار داشت: در فاجعه منای سال گذشته ۳۳ شهید لرستانی با خباثت و سهل انگاری حکام خود فروخته آل سعود و با لب تشنه در سرزمین امن الهی به شهادت رسیدند.

آتش به جان جنگل‌های پلدختر افتاد

آخرین روزهای تابستان را می‌گذرانیم و کم‌کم به فصل بازگشایی مدارس نزدیک می‌شویم. پس چند خبر بخوانیم از همین موضوع. جمشید ابوالفتحی،‌ مدیر آموزش‌و‌پرورش بروجرد ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: سال تحصیلی جدید با بازگشایی مدارس از شنبه سوم مهر ماه رسما آغاز می‎شود. تسنیم نوشت وی با ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد در تعمیر و بازسازی مدارس این شهرستان اظهار داشت: به‌رغم وجود کمبودات مالی امسال آموزش‌وپرورش شهرستان بروجرد موفق به تعمیر و بازسازی ۵۲ واحد آموزشی در این شهرستان شده است. در ادامه با اشاره به بهره‌برداری از ۱۷ مدرسه خیرساز و مشارکتی در شهرستان بروجرد بیان کرد: این مدارس با مجموع ۱۹۶ کلاس درس و با زیربنای ۱۳ هزار مترمربع درمجموع هفت میلیارد تومان از سال گذشته تاکنون جذب مشارکت‌های مردمی داشته و باهمت سازمان نوسازی مدارس احداث‌شده که عملیات بهره‌برداری از آن‌ها در بسیاری از روستاهای این شهرستان در مهرماه امسال آغاز می‌شود.

امروز بار دیگر آتش به جان جنگل‌ها و مراتع شهرستان پلدختر افتاد. طی خبر مهر فرمانده انتظامی شهرستان پلدختر با بیان اینکه این آتش‌سوزی از ساعت ۱۵ عصر امروز آغاز شده است عنوان کرد: همچنان این آتش‌سوزی ادامه داشته و به دلیل صعب العبور بودن منطقه کار اطفای حریق در این منطقه با کندی پیش می‌رود. وی با بیان اینکه در حال حاضر کار اطفای حریق از سوی نیروهای منابع طبیعی، دهیاری و نیروی انتظامی در حال انجام است گفت: این آتش‌سوزی رو به گسترش است.

پایان پیام

گزارش‌گر: آرشین ساکی

کد خبر : 24965 ساعت خبر : 5:05 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=24965
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات