تلاش شهرداری خرم‌آباد حفظ محیط زیست است

تلاش شهرداری خرم‌آباد حفظ محیط زیست است

تلاش مدیریت شهری این است که با حفظ محیط زیست مردم بتوانند از فضاهای اطراف شهر به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، مهندس یحیی عیدی بیرانوند شهردار خرم‌آباد طی یک نشست تلگرامی در گروه تالار روابط عمومی و رسانه، به سوالات مخاطبین خود پاسخ داد.

گلونی از شهردار خرم‌آباد پرسید: طرح‌هایی مانند آبشار طلایی و یا فعالیت در مخمل‌کوه و سفیدکوه، بام دوم خرم‌آباد و همچنین طرح باغ‌وحش و… نگرانی‌هایی میان فعالان محیط زیست ایجاد کرده است. شهرداری برای طرحی مانند آبشار طلایی چه ایده‌های زیست‌محیطی دارد و برای پایدار بودن طبیعت منطقه طرح مدون دارد؟

مهندس عیدی در پاسخ به این سوال گفت:شهرداری خرم‌آباد تمام برنامه و شرایط کاری خود را مطابق بر نگه‌داری از محیط زیست تنظیم کرده است و تلاشمان این است که محیط زیست بهتر حفظ شود.

تلاش شهرداری خرم‌آباد حفظ محیط زیست است

اگر وضعیت مجموعه آبشار طلایی را در گذشته دیده باشید، پر بود از نخاله‌های ساختمانی و زباله. زمین‌های آنجا توسط زمین‌خوارها در حال تصرف بود. ساخت‌وسازی که در آنجا شکل می‌گرفت هرساله بخشی از این فضای مناسب شهری را از بین می‌برد. با پیگیری‌هایی که صورت گرفت و با مساعدت‌های استاندار و اعضای شورای شهر، مدیران دستگاه‌های اجرایی شهر به‌ویژه اداره کل راه و شهرسازی و منابع طبیعی این اراضی در اختیار شهرداری قرار گرفت.

خوشبختانه این مکان در حال تبدیل شدن به یک فضای زیبا و مناسب گردشگری است. قسمت‌هایی از این پروژه که تقریبا در حال تکمیل هستند، تا پاسی از شب میزبان ۲۰۰ تا ۳۰۰ خانواده است.

سعی شهرداری بر این است که حتی یک مترمربع فضای سبز تغییر کاربری ندهیم و آنچه که تلاش مدیریت شهری است، حفظ محیط زیست است و تمام فکر ما بر این است که مردم از این فضاها به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

پایان پیام

برای خواندن مطالب دیگر می‌توانید به سایت گلونی مراجعه کنید.

ویدیوهایی درباره این موضوع در آپارات گلونی ببینید.

کد خبر : 25177 ساعت خبر : 8:18 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=25177
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات