سه امتیاز شیرین با طعم مشتزنی

تیم ملی فوتبال ایران توانست در نخستین دیدار خود در راه جام جهانی ۲۰۱۸ به پیروزی رسید.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۲۱ در ورزشگاه پر از تماشاگر آزادی در نخستین دیدار خود در چارچوب مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ به مصاف قطر رفت که نتیجه این بازی دو بر صفر سود ملی‌پوشان ایران به پایان رسید.

دیدار دو تیم ملی فوتبال ایران و قطر با پیروزی ملی پوشان ایران همراه بود. در دقیقه ۹۳ رضا قوچان نژاد و علیرضا جهانبخش در دقیقه ۱۰۰ بازی گل ایران را به ثمر رساندند تا در نهایت پیروز این بازی ملی پوشان ایران باشند.

این مسابقه که با قضاوت متزلزل قضاوت داورانی از سریلانکا آغاز شد برای ایران علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی، سیدجلال حسینی، رامین رضاییان، آندرانیک تیموریان، پژمان منتظری، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون (۸۳-کریم انصاری‌فرد)، سعید عزت‌اللهی، اشکان دژاگه (۶۸-وحید امیری) و  مهدی طارمی (۷۶-رضا قوچان‌نژاد) به میدان رفتند.

دردقیقه ۹۳ و پس از گل ابتدایی ایران، بازیکنان و کادر فنی دو تیم برای دقایقی طولانی درگیر شدند و صحنه‌های ناپسندی در زمین مسابقه شکل گرفت و دقایقی را به مشتزنی در وسط میدان گذراندند.
جواد نکونام مربی تیم ایران پس از این درگیری توسط داور از نیمکت اخراج شد.

به این ترتیب، ایران با کسب سه امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به کره‌جنوبی و ازبکستان در پایان روز اول مسابقات انتخابی جام‌جهانی، در صدر گروه اول قرار گرفت.

پایان پیام

کد خبر : 24341 ساعت خبر : 7:28 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=24341
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات