سکوت رسانه ملی درباره بازگشت استاد شجریان تاسف‌آور است

سکوت رسانه ملی درباره بازگشت استاد شجریان تاسف‌آور است

مدیرعامل خانه موسیقی در نشست ماهیانه گفت: باعث تأسف است که خبر مهم مانند بازگشت استاد شجریان به کشور را باید در فضای مجازی و از شبکه‌های بیگانه بشنویم ولی رسانه ملی خودمان درباره آن سکوت کند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، نشست ماهیانه اعضای خانه موسیقی روز گذشته با حضور جمعی از هنرمندان، علاقه‌مندان و اعضای خانه در ساختمان فاطمی برگزار شد.

در ابتدای این نشست حمیدرضا نوربخش ضمن خیر مقدم و خوشامدگویی به حضار گفت: نشست‌های خانه موسیقی هر ماه در ساختمان فاطمی برگزار می‌شد که در کنار گپ و گفت و دید و بازدید اهالی موسیقی  با اجرای موسیقی و برنامه‌های دیگر همراه بود. ما دیدیم که این فضا به دلیل کوچک بودن سالن برای اجرای موسیقی بخصوص گروه‌های موسیقی مناسب نیست به همین دلیل دوست داشتیم در فضای بزرگتری این برنامه‌ها برگزار شود.

وی افزود: در همین راستا تفاهم‌نامه‌ای با فرهنگ‌سرای ارسباران تنظیم شد و با توجه به اینکه در آنجا هم نشست‌های ماهیانه‌ای برگزار می‌شد، تصمیم گرفتیم این نشست به‌طور مشترک در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار شود. و استثنائا این ماه در محل خانه برگزار شده و  بعداً دیدیم که وجه مهم این نشست‌ها که همان دید و بازدیدها هست تحت تأثیر قرار گرفت و از همان ابتدا به ما انتقاد شد وتا پایان امسال این نشست‌ها در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود تا اینکه در سال آتی به روال سابق برگردد.

بازگشت استاد شجریان به ایران عیدانه‌ای برای مردم بود

نوربخش در ادامه سخنانش گفت: باید اعیاد قربان و غدیر را به همه تبریک بگوییم و یک شادی مضاعفی برای همه ما بازگشت استاد محمدرضا شجریان به کشور است و به نوعی عیدانه‌ای برای همه مردم ایران بود. قرار است ادامه درمانشان در کشور پیگیری شود و مطمئن هستیم همین که ایشان در فضای داخل کشور باشند روند بهبودی زودتر از چیزی که پیش‌بینی می‌شود طی خواهد شد.

مدیر عامل خانه موسیقی افزود: همانطور که استاد گنجه‌ای در مصاحبه‌ای به درستی اشاره کردند، باعث تأسف است که برخی از اخبار را باید در فضای مجازی یا از شبکه‌های بیگانه بشنویم ولی رسانه ملی خودمان درباره اتفاقی به این مهمی سکوت کند. بعد از نگرانی مردم که با پخش پیام نوروزی ایشان از ابتدای امسال ایجاد شده بود و حتی دید و بازدیدهای عید را هم تحت تأثیر خود قرار داده بود، حالا فخر فرهنگ و هنرما بعد از ماه‌ها به کشور آمدند ولی رسانه ملی ما گویا در خواب است. امیدواریم مسئولین رسانه ملی بیدار شوند و با میلیون‌های هموطن عاشق دلشان یکی شود.

پایان یام

کد خبر : 25577 ساعت خبر : 11:19 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=25577
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات