فریاد آرام شما به گوش من و همه مخاطبان فیلم رسید

فریاد آرام شما به گوش من و همه مخاطبان فیلم رسید

نمایش مستند «آی آدم‌ها» آخرین ساخته رخشان بنی‌اعتماد که این روزها در گروه هنروتجربه در حال اکران است، بازتاب‎های زیادی را در بین تماشاگران و علاقه‌مندان سینما و هم‌چنین منتقدان و صاحب‌نظران و مسئولان داشته‎است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، یکی از تماشاگران مازندانی این فیلم که هنرجوی کارگردانی تئاتر و سینما است و خود را حامی «آی‌آدم‎ها» نامیده، طی یادداشتی به رخشان بنی اعتماد از او برای ساخت این فیلم تشکر کرده‎است. متن کامل این یادداشت را همراه با تصویری از آن می‌خوانید.

درود فراوان خدمت بانو رخشان بنی‌اعتماد

من هنرجوی کارگردانی تئاتر و سینما هستم. در تمام دوره‌های آموزشی این رشته با بزرگانی برخورد داشتم که آثاری با ابعاد متفاوت خلق کرده‌اند، به طوری‌که باید آن‌ها را کاوید. آموختم با توجه به تجربیات گذشته چه کنم که بتوانم زمانی خالق بشوم اما، همیشه نکته‌ای ذهنم را درگیر می‎کرد که عاقبت این همه تلاش چیست؟ هنرِمن، تا چه حد باید گسترش پیدا کند تا تمامی اقشار جامعه به آن درگیر شوند؟

آثار استادان بزرگی را مرور کرده‌ام…..تا این‌که….

فریاد آرام شما به گوش من و همه مخاطبان فیلم رسید

آی آدم‌ها… بانو بنی‎اعتماد فیلمی که ساخته‌اید بی‌ادعاست و خالی از هرگونه ایجاد پیچیدگی معنایی. درواقع شما مطلبی پیچیده را با زبانی ساده و صادق بیان کردید.سراسر فیلم التهاب و استرس. آغاز میانه و پایان و در آخر حیات.اصلی‌ترین آرزوی بشر. زیستن.

خانم بنی‌اعتماد من آموختم که آی آدم‎ها کافی است. کافی است تا خلق کنیم و همه را به دیدینش دعوت کنیم. کافی است تا نام هنر را روی آن بگذاریم.

آی آدم‌ها هنری است که به زانو درمی‌آورد و من مخاطب را مجاب می‎کند تا لحظه‎ای بیندیشم که من کیستم و چرا اینجا هستم و چه باید بکنم.

خانم بنی‎اعتماد فریاد آرام شما به گوش من و همه مخاطبان فیلم رسید.

سپاس از این که قصه‌ها را ساختید و در قالب آی آدم‌ها به نمایش گذاشتید.

دوستدار بینش و وجود سرشار از حیات‌تان

حامی آی آدم‎ها

پایان پیام

برای خواندن مطالب دیگر می‌توانید به سایت گلونی مراجعه کنید.

ویدیوهایی درباره این موضوع در آپارات گلونی ببینید.

کد خبر : 24545 ساعت خبر : 8:42 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=24545
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات