قیمت بلیت فروشنده و توضیح سخنگوی شورای‌صنفی نمایش

قیمت بلیت فروشنده و توضیح سخنگوی شورای‌صنفی نمایش

به گزارش پایگاه خبری گلونی فیلم سینمایی فروشنده درحالی از چهارشنبه دهم شهریور اکران می‌شود که قیمت بلیت این فیلم ۱۲ هزار تومان تعیین شده است.

غلامرضا فرجی (سخنگوی شورای صنفی نمایش) گفت: قبل از آنکه فیلم فروشنده اکران ارائه شود در شورای صنفی نمایش سقف بلیت سینماهای  نمایش‌دهنده ۱۵ هزار تومان تعیین شده است.

وی ادامه داد: به همین دلیل اکران فیلم فروشنده با قیمت بلیت ۱۲ هزار تومان تخلف نیست و از آنجا که مدت زمان فیلم در سالن نزدیک به ۱۲۰ دقیقه (دو ساعت) است؛ پخش‌کننده فیلم پیشنهاد داده است تا قیمت ۱۲ هزار تومان باشد.

فرجی همچنین درباره پروانه نمایش فیلم فروشنده گفت: فیلم فروشنده پروانه نمایش دارد و مشکلی برای اکران ندارد. باتوجه به داشتن پروانه نمایش امکان پیش‌فروش بلیت را پیدا کرده است.

قیمت بلیت سینماها برای فیلم‌های دیگر ۱۰ هزار تومان است.

قیمت بلیت فروشنده و توضیح سخنگوی شورای‌صنفی نمایش

فروشنده فیلمی به نویسندگی و کارگردانی اصغر فرهادی است.

این هفتمین فیلم بلند اصغر فرهادی است که ابتدا «برسد بدست آهو» نام داشت اما در اواسط فیلمبرداری نامش تغییر کرد و با عنوان فروشنده اکران شد.

در مراسم اختتامیه جشنواره کن، جایزه بهترین فیلم‌نامه به اصغر فرهادی داده شد و شهاب حسینی هم برندهٔ جایزه بهترین بازیگر مرد شد.

فروشنده به عنوان نماینده ایران در اسکار ۲۰۱۷ به آکادمی اسکار معرفی شد و سرانجام در تاریخ نهم اسفند ماه سال ۱۳۹۵ موفق شد جایزه بهترین فیلم غیرانگلیسی زبانرا بدست آورد.

پایان پیام

کد خبر : 23985 ساعت خبر : 9:28 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=23985
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات