لانتوری در جشنواره سینما و دین ایتالیا

به گزارش پایگاه خبری گلونی، فیلم لانتوری ساخته رضا درمیشیان در دهمین حضور جهانی خود در نوزدهمین جشنواره سینما و دین تورنتو به نمایش درخواهد آمد. این جشنواره از ١۶ تا ٢۶ مهر در ایتالیا برگزار خواهد شد و لانتوری مورد قضاوت هیات داوران اصلی و هیات داوران جایزه کلیساى جهانى قرار خواهد گرفت.

لانتوری این روزها با وجود تحریم حوزه هنری و نداشتن سینماهای تحت پوشش حوزه هنری ازجمله سینما آزادی با استقبال فوق العاده و فروش بالای سه میلیاردی روبروشده است.

لانتورى که برنده بهترین فیلم از سومین جشنواره‌ فیلم‌هاى ایرانى زوریخ است تاکنون در سه فستیوال جهانى از  جمله شصت و ششمین دوره جشنواره برلین، پنجاه و یکمین جشنواره کارلووى وارى و نوردهمین جشنواره بین‌المللى فیلم شانگهاى به نمایش درآمده است.

لانتوری همچنین در جشنواره‌های زیر به نمایش درآمده است: جشنواره خاورمیانه اکنون فلورانس و در برنامه‌هاى ویژه مرور فیلم‌هاى درمیشیان در سومین جشنواره فیلم‌هاى ایرانى کلن، دومین جشنواره فیلم هاى ایرانى زوریخ و موزه هنرهاى آلمان، جشنواره فرهنگ و هنر معاصر ایران در مرکز بین‌المللی هنرهای نمایشی بولونیای ایتالیا و جشنواره فیلم‌های ایرانی مونیخ آلمان.

«لانتوری» عاشقانه‌ای پرالتهاب در دل جامعه است. عشقی که به جنون ختم می‌شود…

باران کوثری، نوید محمدزاده ، مهدی کوشکی و بهرام افشاری نقش اعضای گروه «لانتوری» را در این فیلم ایفا می کنند و مریم پالیزبان نقش اصلی زن این فیلم است.

عرضه و پخش بین‌المللی فیلم به عهده محمد اطبایی است.

پایان پیام

کد خبر : 23617 ساعت خبر : 8:41 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=23617
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات