موادمخدر، سینمای اصغر فرهادی، کنسرت

موادمخدر، سینمای اصغر فرهادی، کنسرت

پایگاه خبری گلونی رضا ساکی: خبرهای امروز را با خبری از فرشنده آغاز می‌کنیم. متاسفانه باخبر شدیم فیلم بی‌غیرتی، بی‌ادبی، بی‌خانوادگی، بی‌عفتی و بی‌ناموسی فروشنده از طرف ایران به اسکار معرفی شده است.

این فیلم بیان‌کننده بی‌ادب بودن پیرمردها و بی‌تربیت بودن زن‌ها در جامعه ایرانی است و خیلی رک می‌گوید نسل جدید غیرت ندارد و به همان یک کشیده بسنده می‌کند.

این فیلم به مردم می‌آموزد که از آبروی کسی سواستفاده نکنند حتا اگر او به ناموس آنها تجاوز کرده باشد. می‌بینید؟ می‌بینید اصغر فرهادی دارد با جامعه ما چه می‌کند؟ من اگر کسی آشغالش را جلوی در خانه‌ام بگذارد در محله بی‌آبرویش می‌کنم. تجاوز به ناموس که دیگر جای خود دارد.

به نظر من آدم برود شیشه بکشد بهتر از دیدن فیلم‌های اصغر فرهادی است. این فیلم هم مرد را بی‌غیرت می‌کند و هم زن را. یکی از دوستانم می‌گفت خواهرم بعد از دیدن فروشنده دیگر آیفون را برنمی‌دارد و هر کس زنگ می‌زند همین طور در را باز می‌کند و می‌پرد توی حمام! من هم برای این که دیگر این کار را نکند از پنجره پرتش کردم پایین. بله آقای فرهادی غیرت ایرانی این است.

موادمخدر، سینمای اصغر فرهادی، کنسرت

خبر اول درباره دربی مزخرف است. این دربی آن قدر مزخرف بود که تنها چیزی که می‌شود درباره‌اش گفت تکرار کلمه مزخرف است. یعنی تا چند سال باید چوب آن بازی زیبای چهار بر دو را بخوریم؟ چند مساوی دیگر در پیش است؟

خبر دوم درباره یک کنسرت است. خبر این است که «داود آزاد» پس از گذشت ۱۰ سال، در تهران کنسرت برگزار کرد. یعنی آدم برود فروشنده را ببیند بهتر است تا بنشیند پای آلت موسیقی و آن صحنه‌ها را در کنسرت‌ها ببیند. باز فیلم اصغر فرهادی صحنه ندارد. صحنه دارد البته اما خب نشانش نمی‌دهد. در کنسرت اما همه دارند نشان می‌دهند و واقعا بدآموزی دارد.
باقی بقای‌تان

پایان پیام

از چیزنا

کد خبر : 25546 ساعت خبر : 11:56 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=25546
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات