کاغذ بی خط در شبکه نمایش خانگی

کاغذ بی خط ناصر تقوایی به شکبه نمایش خانگی آمد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، فیلم سینمایی” کاغذ بی خط ” ساخته ناصر تقوایی و تهیه‌کنندگی حسن توکل‌نیا در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

در این فیلم خسرو شکیبایی، هدیه تهرانی، آرین مطلبی، هانیه مرادی، جمشید مشایخی، جمیله شیخی و نیکو خردمند نقش آفرینی کرده‌اند.

درخلاصه داستان این اثر سینمایی آمده است: جهانیگر به همراه همسرش رؤیا و دو فرزندش به نام شنگول و منگول زندگی معمولی را سپری می‌کنند، اما رؤیا ذوق داستان‌پردازی و خیالبافی دارد. او به پیشنهاد جهانگیر در یک آموزشگاه فیلمنامه‌نویسی ثبت نام می‌کند اما این امر باعث اختلاف او با جهانگیر می‌شود.

DVD فیلم ” کاغذ بی خط ” شامل؛ گالری عکس‌های فیلم با صدای استریو دوباند است که در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

پایان پیام

مؤسسهٔ قرن ۲۱

مؤسسهٔ قرن ۲۱ یک شرکت خصوصی ایرانی توزیع‌کننده فیلم در شبکه خانگی و ویدئو هنگام درخواست (VOD) است که دارای یک استودیوی دوبله متعلق به‌خود نیز می‌باشد.

از ابتدای سال ۱۳۹۶ پس از توقف تولید DVD و با کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، قرن ۲۱ سرویس نمایش آنلاین محتوا (ویدئو هنگام درخواست VOD) را با عنوان «فیلم ۲۱» راه اندازی کرد.
محمد مهدی جعفری، فرهاد رحمتی، و جهانبخش بختیاری، با کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تاریخ بهمن ۱۳۸۰، با خرید ساختمانی به مساحت ۳۰۰ متر مربع در چهار طبقه و با زیربنای ۶۰۰ متر مربع واقع در میدان هفت تیر تهران، با نصب و راه‌اندازی تجهیزات فنی شامل سیستم تکثیر VHS، سیستم تدوین غیرخطی، استودیو دوبله دارای مجهزترین سیستم‌های صدابرداری و میکس آن زمان و ایجاد واحدهای اداری و بازرگانی، نهایتاً در تاریخ ۲۱ خرداد ۱۳۸۱، این شرکت را افتتاح کردند.

نام این شرکت (قرن ۲۱) پیشنهاد فرهاد رحمتی بود و ایده و طراحی آرم شرکت توسط امیر موسوی انجام شد.
پس از افتتاح شرکت، محمد مهدی جعفری به‌عنوان مدیر عامل و فرهاد رحمتی به‌عنوان رئیس هیئت مدیره انتخاب شدند، و جهانبخش بختیاری هم تنها شش ماه با قرن ۲۱ همراه بود و با واگذاری سهامش به فرهاد رحمتی، مؤسسه را برای همیشه ترک کرد.
تا آخر سال ۱۳۸۱، قرن ۲۱ موفق به توزیع ۳۰ عنوان فیلم سینمایی ایرانی و خارجی شد.

 

کد خبر : 23710 ساعت خبر : 9:34 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=23710
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات