آیا شهرزاد قربانی اختلاس می‌شود؟

به گزارش پایگاه خبری گلونی، امروز خبرهای داغ اینترنتی زیادی در رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها داشتیم. اینترنت عضو اصلی خانواده‌ها شده و تا چند سال دیگر جای پدر را هم می‌گیرد. پس خبرگزاری‌ها از این میل خوانندگانشان کمال استفاده را می‌برند.

روس‌ها ادعا کرده‌اند که جایگزین واتس آپ و وایبر و تلگرام را ساخته‌اند. تلگرام انقدر فراگیر شده است که این خبر را تمام خبرگزاری‌ها با جزییات منعکس کردند. شرکت مخابراتی «روس تلکام» قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی پیام‌رسان خود با نام «الو» را راه‌اندازی کند. از مهمترین ویژگی‌های این پیام‌رسان اتصال آن به شماره تلفن شهری است. آیا کاربران تلگرام دوباره مجبور به کوچ مجازی به نرم افزار تازه می‌شوند؟

یک خبر به ظاهر معمولی در همه خبرگزاری‌ها پربازدید شده است. محمود واعظی صبح امروز در حاشیه بازدید از مرکز آمار ایران گفت: پیگیر اختصاص دو گیگابایت حجم اینترنت رایگان به کسانی که در طرح ملی سرشماری به‌صورت اینترنتی شرکت کرده‌اند، می‌شویم. به نظر می‌رسد وزیر ارتباطات رگ خواب ملت را خوب می‌شناسد. احتمالا استقبال برای ثبت نام کم بوده است که وزارت ارتباطات از آخرین تیر ترکش خود استفاده کرده است وگرنه ما کجا و اینترنت مجانی کجا؟

امروز خبرهای تازه‌ای از ماجرای بازداشت تهیه‌کننده سریال شهرزاد در خبرگزاری‌های داغ شد. رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس شورای اسلامی خبر داده، پای یک پرونده هشت هزار میلیارد تومانی در میان است. پرونده‌ای که ظاهراً قرار است در جریان رسیدگی به آن اشخاص دیگری نیز دستگیر شوند و بنابراین، سرنوشت تولید محبوب‌ترین محصول شبکه نمایش خانگی، در هاله‌ای از ابهام فرو رفته است. این خبر نشان می‌دهد پشت این سریال، یک بزرگ‌ آقای واقعی با همه مشخصات قرار داشته است.

عصر امروز یک خبر تلخ تیتر یک شد. سعید کشن‌فلاح، استاد دانشگاه و کارگردان تئاتر درگذشت. کشن‌فلاح، استاد دانشگاه و کارگردان تئاتر، امروز هنگام برگشت از کرمانشاه در مسیر همدان در بیمارستانی در همدان بستری شد و با وجود تلاش پزشکان چشم از جهان فرو‌بست. این مدرس، کارگردان و مدیر تئاتری در پرونده هنری خود کارگردانی نمایش‌های ﻭﺍﺗﺴﻼﻭ، ﻣﺮگ ﺁﻭﺍ، ﺣﻜﻢ ﺩﺍﺩﮔﺎﻩ، ﺭﻭﺷﻨﺎیی ﺗﻴﺮﻩ، بی‌ﺭﻳﺸﻪ و بازی در نمایش‌های ﻟﻴﺮﺷﺎﻩ، ﺗﻴﺮ ﻏﻴﺐ، ﺻﺎﺑﺮﻳﻦ و ﺧﻮﺍﺳﺘﮕﺎﺭی را ثبت کرده بود.

پایان پیام

گزارش‌گر: محمد پورخداداد

کد خبر : 26926 ساعت خبر : 7:50 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=26926
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات