بیش از ۶۰هزار نفر از نمایشگاه کتاب لرستان بازدید کردند

بیش از ۶۰هزار نفر از نمایشگاه کتاب لرستان بازدید کردند

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از بازدید بیش‌از ۶۰ هزار نفر از دهمین نمایشگاه کتاب استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی ماشاءالله امان‌الهی بهاروند گفت: روزانه به طور متوسط در هر ساعت یک‌هزار نفر از دهمین نمایشگاه کتاب بازدید کردند.

وی اظهار کرد: از افتتاحیه نمایشگاه کتاب لرستان تاکنون بیش از ۶۰ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کرده‌اند و متوسط بازدیدکنندگان در هر روز بین ۸ تا ۱۰ هزار نفر بود.

بیش از ۶۰هزار نفر از نمایشگاه کتاب لرستان بازدید کردند

امان‌الهی بهاروند ادامه داد: بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب استان از تمامی اقشار ازجمله دانشجویان، دانشگاهیان، دانش‌آموزان و… بودند و حضور بازدیدکنندگان بسیار خوب بود.بیش از ۶۰هزار نفر از نمایشگاه کتاب لرستان بازدید کردند

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب لرستان یک رویداد فرهنگی مهم در استان است که خوشبختانه امسال با استقبال خوب علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانان روبه رو شد.

وی اظهارکرد: این نمایشگاه که با ارائه ۴۵ هزار و ۱۲۷ عنوان کتاب از ۱۱ مهرماه با حضور ۳۴۵ ناشر از سراسر کشور دایر شد، عصر امروز به پایان رسبد.

استان لرستان از استان‌های غربی ایران است. این استان ۲۸۳۰۸ کیلومتر مربع مساحت و بیش از یک میلیون و ۷۶۰ هزار نفر جمعیت دارد. نرخ بیکاری در لرستان با ۲۰٫۲ درصد بالاترین نرخ بیکاری در ایران است. این استان سیزدهمین استان کشور از نظر جمعیت می‌باشد و یکی از استان‌های پرجمعیت ایران به‌شمار می‌رود. خرم‌آباد مرکز استان است. طبق آمار سال ۱۳۸۵، خرم‌آباد بیستمین شهر بزرگ کشور است.

پایان پیام

کد خبر : 26566 ساعت خبر : 4:05 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=26566
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات