تجلیل از ورزشکاران المپیک و پارالمپیکی لرستان

روزنامه لرستان / ۱۱مهر

همانطور که می‌دانید در سال جاری برای اولین‌بار سرشماری عمومی نفوس و مسکن به‌صورت اینترنتی در کشور انجام می‌شود. به گزارش مهر هوشنگ بازوند ظهر یکشنبه در همایش ویژه سرشماری عمومی نفوس و مسکن که در محل سالن اجتماعات جهاد کشاورزی خرم‌آباد برگزار شد با اشاره به اینکه استان لرستان وضعیت مطلوبی در ارائه آمار به‌صورت اینترنتی نداشته است، افزود: فرمانداران شهرستان‌ها وظیفه سنگینی در رابطه با سرشماری داشته و به‌دلیل اهمیت موضوع باید آمارگیری را در اولویت کارهای خود قرار دهند. وی افزود: به فرماندارانی که بیشترین درصد آمار را ارائه دهند جوایز نفیسی از سوی مدیر سازمان برنامه و بودجه استان اهداء خواهد شد.

امروز طی مراسمی از سوی استانداری لرستان و اداره کل ورزش و جوانان استان از ۹ ورزشکار لرستانی راه یافته به پارالمپیک و یک ورزشکار المپیکی استان تجلیل شد. به گفته مصطفی بهرامی مربی لرستانی تیم ملی دو‌و‌میدانی در مسابقات پارالمپیک ریو از استان لرستان چهار ورزشکار در مسابقات دو و می‌دانی پارالمپیک ریو شرکت کرده بودند که سه نفر از آن‌ها موفق به کسب مدال شدند. طی خبر مهر در این مراسم به حامد امیری و سجاد محمدیان که در رشته پرتاب وزنه موفق به کسب مدال نقره پارالمپیک ریو شده بودند هر کدام مبلغ ۱۵ میلیون تومان و به محسن کائیدی که در پرتاب نیزه مدال برنز را کسب کرده بود مبلغ هشت میلیون تومان اهدا شد.

یک خبر خوب داریم برای دوست‌داران کتاب در لرستان. امروز نمایشگاه بزرگ کتاب استان لرستان در محل مصلای الغدیر خرم‌آباد افتتاح شد. حجت‌الاسلام حمید رضا حنان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این مراسم از تخفیف ۳۰ درصدی در نمایشگاه کتاب لرستان خبر داد.

چند خبر از آب و هوای متغیر استان به گزارش تسنیم بخوانید. معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط‌زیست لرستان با بیان اینکه وضعیت کیفی هوای اکثر شهرستان‌های استان لرستان ناسالم است افزود امروز پنجاه و هفتمین روز آلوده استان لرستان در سال ۹۵ بود. از طرفی بر اساس اعلام شهردار خرم‌آباد و مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان عصر روز شنبه، وزش باد شدید در شهر خرم‌آباد و برخی از مناطق شرقی استان سبب شکستگی و سقوط تعدادی از درختان در نقاط شهری شده است که خوشبختانه در پی وزش باد شدید هیچ‌گونه جراحت انسانی گزارش نشده است.

پایان پیام

گزارش‌گر: آرشین ساکی

کد خبر : 26243 ساعت خبر : 5:23 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=26243
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات