رونمایی از ۹ کتاب در نمایشگاه کتاب لرستان

رونمایی از ۹ کتاب در نمایشگاه کتاب لرستان

روزنامه لرستان/ ۱۴ مهر

به گزارش پایگاه خبری گلونی همانطور که می‌دانید دهمین نمایشگاه کتاب لرستان با حضور ۳۰۰ ناشر از ۱۱ تا ۱۶ مهرماه در محل مصلی الغدیر شهر خرم‌آباد در حال برگزاری است. شامگاه سه‌شنبه همزمان با سومین روز از دهمین نمایشگاه کتاب لرستان از ۹ عنوان کتاب تالیف نویسندگان استان رونمایی شد.

مهر نوشت نشست فرهنگی با موضوع بررسی آثار فرهنگی«علیمردان عسگری عالم» از نویسندگان لرستانی هم در حاشیه نمایشگاه کتاب این استان برگزار شد.  مسئول دفتر دانشگاهی انجمن جامعه شناس ایران در لرستان در این جلسه با تاکید بر اینکه جامعه دانشگاهی ما باید بزرگان فرهنگ خود را بشناسند، افزود: برای بزرگ شدن باید در سایه بزرگان نشست و در جمع بزرگان نشستن با نقد آثار آن‌ها هیچ منافاتی ندارد.

رونمایی از ۹ کتاب در نمایشگاه کتاب لرستان

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری لرستان در حاشیه نمایشگاه کتاب بیان داشت به نظر می‌رسد آمار وضعیت کتابخوانی زنان استان قابل قبول نیست، برای غنی کردن فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در زنان لرستانی باید برنامه‌ریزی صحیحی از سوی دستگاه‌های مرتبط انجام شود که یکی از این برنامه‌ها برگزاری نمایشگاه‌های کتاب است.

به گزارش تسنیم جلسه انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر پلدختر سرانجام پس از کش‌وقوس‌های زیاد و عدم حضور برخی در جلسات قبلی، امروز چهارشنبه با حضور فرماندار و این شورا برگزار شد. روح‌اله عالی‌پور با کسب ۴ رای از ۷ رای اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان رئیس این شورا انتخاب شد.

طی خبر مهر ساعت هفت و ۲۶ دقیقه صبح امروز چهارشنبه خبر آتش‌سوزی حامل روغن نباتی در محور «پل زال» کیلومتر ۶۰  جاده خرم‌آباد توسط رانندگان عبوری به مرکز کنترل ۱۲۵ اعلام شد. مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری خرم‌آباد در این‌باره گفت: طی بررسی‌های اولیه مشخص شد که حریق از قسمت سیستم ترمز چرخ‌های عقب تانکر به وجود آمده و به همین دلیل راننده تانکر از ناحیه سر، صورت و دست‌ها دچار سوختگی شده است.

پایان پیام

گزارش‌گر: آرشین ساکی

 

کد خبر : 26457 ساعت خبر : 5:54 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=26457
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات