نکات مهم هفته نهم لیگ‌ برتر

پایگاه خبری گلونی، ارژنگ حاتمی: هفته نهم لیگ‌برتر کشور هم به اتمام رسید؛ در این مورد لازمه به چند نکته اشاره کنیم.
نکته اول: یادتون باشه قبل از رفتن به برخی ورزشگاه‌ها حتما علاوه بر اینکه با خودتون پنبه می‌برین تا داخل گوشتون کنین، یک کلاه‌ایمنی هم همراه داشته باشین. البته قرار نیست در بین دونیمه برید وسط زمین‌چمن و موتورسواری کنین؛ بلکه قراره شاید اگه بعضی تماشاچی‌ها –مثل بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس- بی‌اعصاب باشن، بارون سنگ بباره.
نکته دوم: این نکته بی‌ارتباط با نکته اول نیست. یعنی آدم این عکس‌های سلفی گرفتن تماشاچی‌ها با سر و کله خونی رو با بازیکن‌ها و مربی‌های تیم مورد علاقه‌شون می‌دید اشک توی چشماش جمع می‌شد. دیگه این عشق به فوتبال نیست، باید یه اسم جدید تعریف بشه براش.
نکته سوم: رئیس کمیته انضباطی گفته جریمه نقدی در انتظار خوزستانی‌هاست، اما این سئوال برای ما پیش میاد، سر یکی دیگه می‌شکنه؛ چرا پول تو حساب یه جای دیگه واریز می‌شه آخه؟
نکته چهارم: استقلال برای سومین بازی متوالی برد. پیشنهاد می‌دهیم با توجه به اینکه تیم منصوریان در ابتدای فصل خوب ظاهر نشد، سال بعد استقلال از هفته ششم لیگ به بقیه تیم‌ها اضافه بشه.
نکته پنجم: این تیم‌های مشهدی هم جالبن؛ یا با هم نتیجه می‌گیرن یا با هم نتیجه نمی‌گیرن؛ اون چند هفته اول فصل رو یادتونه؟ اون بالابالاهای جدول بودن؟ حالا هم پدیده و هم سیاه‌جامگان، انتهای جدول جاخوش کردن. سرمربی پدیده گفته: «پای بعضی بازیکنان بیش از حد ایستاده‌ایم.»، خب شما به نظر به اندازه کافی ایستادی آقای مهاجری؛ صندلی بیارم خدمتتون؟
نکته ششم: ما نمی‌دونیم چرا هی قصد دارین خداحافظی محرم نویدکیا از تیم سپاهان رو به پیروزی این تیم در این هفته ربط بدین؟
آقای ویسی هم بعد از برد این هفته‌شون گفته: «دوست نداشتم محرم از پیش ما برود» البته این اظهارنظر رو دقیقا زمانی انجام داده که مطمئن شده محرم رسما خداحافظی کرده، وگرنه قبلش گفته بود مارادونا و پروین هم خداحافظی کردن، چرا نویدکیا این کار رو نکنه؟

پایان پیام

کد خبر : 27105 ساعت خبر : 9:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=27105
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات