کاش زودتر این فیلم را دیده بودم

کاش زودتر این فیلم را دیده بودم

جشنواره بین‌المللی فیلم بوسان کره جنوبی در حال برگزاری است و تنی چند از سینماگران ایرانی در این شهر کره جنوبی حضور دارند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، روز گذشته فیلم مستند «۷۶ دقیقه و ۱۵ ثانیه» که سیف‌الله صمدیان درباره سال‌ها رفاقت و همکاری با عباس کیارستمی ساخته است در این جشنواره به نمایش درآمد. نمایش «۷۶ دقیقه و ۱۵ ثانیه» بخشی از برنامه نمایش این مستند در جشنواره‌های جهانی برای بزرگداشت عباس کیارستمی فقید است.

کاش زودتر این فیلم را دیده بودم

در جلسه پرسش و پاسخ «۷۶ دقیقه و ۱۵ ثانیه» امیر نادری سینماگر مهاجر کشورمان که فیلم ایتالیایی ‌زبان «کوه» در بوسان حاضر است هم شرکت داشت. نادری در این جلسه گفت: «این فیلم بسیار متفاوت ساخته شده و بسیار قابل تحسین است. خوشحالم که این فیلم را دیدم و‌ای کاش زود‌تر آن را دیده بودم!»

کارگردان فیلم‌هایی هممچون «دونده» و «تنگنا» همچنین رو به سیف‌الله صمدیان کرد و گفت: «این فیلم خیلی متفاوت ساخته شده. [اشاره به عدم رعایت روال معمول فیلم‌هایی که به یاد و برای یک شخصیت ساخته می‌شوند و معمولا شامل مصاحبه با افراد مختلف درباره او هستند] چطور به چنین پایان شگفت‌انگیزی رسیدی مرد؟! فوق العاده بود! اشک منو درآوردی!»

اینجا بود که با خودم گفتم کاش زودتر این فیلم را دیده بودم

پایان پیام

کد خبر : 26805 ساعت خبر : 10:27 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=26805
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات