کلنگ پنجمین هتل پنج ستاره اصفهان به زمین زده شد

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان از آغاز فعالیت ساخت پنجمین هتل پنج ستاره اصفهان همزمان با هفته گردشگری خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری گلونی، شب گذشته با حضور استاندار اصفهان، مدیر کل میراث فرهنگی استان، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، شهردار اصفهان، شهرداران مناطق شهر اصفهان، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و عموم فعالان گردشگری اصفهان، کلنگ پنجمین هتل در حال ساخت اصفهان به زمین زده شد.

فریدون اله‌یاری مدیر کل میراث فرهنگی استان در آئین کلنگ زنی این هتل، ضمن گرامی داشت فرا رسیدن ایام محرم ماه خون و قیام و با ایراد سخنانی تأکید کرد: قطار گردشگری اصفهان با سرعت تمام روی ریل توسعه قرار گرفته است.
وی در همین راستا تأکید کرد: معتقدیم با توجه به زیرساخت‌های گردشگری می‌توانیم با آرامش خاطر به خیل گسترده گردشگرانی که اصفهان را به عنوان مقصد سفر انتخاب کرده‌اند خدمات رسانی کنیم.
مدیر کل میراث فرهنگی استان در همین راستان افزود: امروز شاهد کلنگ زنی پنجمین هتل پنج ستاره در حال ساخت اصفهان هستیم و این در حالی است که با احتساب طرح توسعه هتل عباسی اصفهان، هم اینک شاهد توسعه و یا ساخت و ساز شش هتل پنج ستاره در اصفهان هستیم.
شایان ذکر است، عملیات ساخت هتل پنج ستاره «رویال آسمان» در منطقه ملک شهر اصفهان و در زمینی به وسعت ۵۰۰۰ متر مربع و با زیر بنای ۵۰۰۰۰ متر مربع شب گذشته به صورت رسمی آغاز شد.
گفتنی است با آغاز به کار این هتل، که دارای ۳۳۰ اتاق پذیرای می‌باشد در حدود ۱۰۰۰ تخت به ظرفیت اقامت اصفهان افزوده خواهد شد و در حدود ۵۰۰ نفر بصورت مستقیم در این مجموعه مشغول به فعالیت خواهند شد.
این هتل دارای سالن‌های مجهز همایش و کنفرانس بوده و با سرمایه‌ای بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی به بهره برداری خواهد رسید.

پایان پیام

کد خبر : 26201 ساعت خبر : 1:01 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=26201
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات