رسانه‌ها باید به ایجاد امید و آرامش کمک کنند

نشست خبری دکتر شهیندخت ملاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، ملاوردی که در نشست خبری در نمایشگاه مطبوعات گفت: رسانه‌ها باید به ایجاد امید و آرامش کمک کنند. برآیند رسانه‌ها باید امید و آرامش باشد. این درخواست همیشگی دولت است.

ملاوردی همچنین در خصوص حضور بانوان در کابینه گفت: رئیس جمهور همواره بر استفاده از ظرفیت علمی و اجرایی بانوان در معاونت های مختلف تاکید دارند. در حال حاضر هم شرایطی پیش آمده که ایشان نتیجه گرفتند که یک خانم دیگر به کابینه اضافه شود و از ظرفیت و توانمندی بانوان آگاه همیشه استقبال شده است.

ما هم همیشه پیگیر حضور پررنگ بانوان در عرصه‌های مختلف بودیم و هرگز ناامید نمی‌شویم.

دکتر ملاوردی افزود: رسانه‌ها باید به ایجاد امید و آرامش کمک کنند. برآیند رسانه‌ها باید امید و آرامش باشد. این درخواست همیشگی دولت است.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور گفت: رهبر انقلاب تاکید کردند فعالیت‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی باید فوق‌العاده و اثربخش باشد.  با دسترسی آزاد به اطلاعات، رانت های اطلاعاتی از بین می‌رود. رسانه‌ها یاس و ناامیدی را در جامعه ترویج نکنند چرا که همه ضرر خواهند کرد. از ابتدای دولت ظرفیت‌های زنان توانمند مورد توجه بود. اخراج ۴۳ هزار زن در جریان مرخصی زایمان مربوط به قبل از دولت یازدهم است.

مولاوردی افزود: ورزشگاهی برای زنان در سال ۸۴ کلنگ زده شد و تاکنون تنها ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. مأموریت اصلی معاونت زنان و خانواده شناسایی وضعیت‌ها و آسیب‌ها و اقدام به جلب مشارکت در رفع آسیب‌هاست.

پایان پیام

کد خبر : 27849 ساعت خبر : 12:58 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=27849
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات