وزارت ورزش بی جوانان

وزارت ورزشِ بی جوانان

پایگاه خبری گلونی، ارژنگ حاتمی: اول از همه ما یک یادآوری کوچیک داشته باشیم… شاید یادتون باشه، شاید هم یادتون نباشه که در دی‌ماه سال ۸۹؛ «سازمان تربیت بدنی» و «سازمان ملی جوانان» با هم ادغام شدن و تبدیل شدن به «وزارت ورزش و جوانان»
اما نکته‌ای که کلا در هاله‌ای از فراموشی گرفتار شده اینه که همه فراموش کردن این وزارتخانه روزگاری قرار بود غیر از «ورزش» به «جوانان» هم اشاره کنه و کاش یکی بود به این دوستان بگه: «داداچ، داری اشتباه می‌زنی، این وزارت‌خونه ماله جوانان هم هست.»
تنها اظهارنظر جوانانه‌ای هم که از آقای گودرزی طی این سه سال در خصوص جوان‌ها شنیدیم این بود که در اردیبهشت سال ۹۳ آب پاکی رو ریختن روی دست و بال مرغ عشق‌های عاشق و گفتن: «اعتباری برای وام ازدواج نداریم.»، دستشون درد نکنه. خدا قوت پهلوان.

وزارت ورزشِ بی جوانان

دکتر سجادی سرپرست وزارت ورزش و جوانان هم بعد از استعفای «وزیر ورزش و جوانان» گفت: «امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد به نفع ورزش کشور باشد.» دقت می‌کنین چی شد؟ کلا خبری از جوانان نیست. ایشون هم گفتن: «به نفع ورزش کشور باشد.»

از اون‌طرف هم آقای کفاشیان فرمودند: «وزیر بعدی باید نگاهش به فوتبال مثبت باشد.»؛ یعنی ایشون معتقد هست که اگه «وزیر ورزش و جوانان»، «وزشی» باشه کافی نیست، باید «فوتبالی» باشه، یعنی نه تنها سر جوانان این وسط بی‌کلاه بمونه، سر بقیه ورزش ها هم کلاه بره.

در پایان هم جمله‌ای از وزیر مستعفی ورزش و جوانان رو براتون نقل می‌کنیم. ایشون گفتن: «از تغییرات در دولت استقبال کرده‌ام.» و ما دقیقا متوجه این موضوع نشدیم که اول آقای گودرزی استعفا دادن و بعد از تغییرات استقبال کردن و یا اینکه وقتی دیدن تغییر کردن دیگه چاره‌ای نداشتن جز اینکه از تغییرات استقبال کرده و ایضا لذت ببرن.

پایان پیام

کد خبر : 27149 ساعت خبر : 8:47 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=27149
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات