اجرای طرح کسب‌وکار سبز در لرستان کلید خورد

اجرای طرح ترویج و توسعه کارافرینی و کسب و کار سبز توسط اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان کلید خورد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، در مراسمی با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان، مدیرکل کار و تعاون استان لرستان، ‌ مدیرعامل صندوق کارافرینی امید وفعالین حوزه محیط زیست تفاهم‌نامه ترویج و توسعه کارافرینی و کسب و کار سبز به امضای اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان و بنیاد توسعه کارافرینی زنان و جوانان رسید.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با اعلام این خبر گفت: طرح ترویج و توسعه کارافرینی و کسب و کار سبز در راستای محقق نمودن اهداف اقتصاد مقاومتی، اقتصاد سبز و توسعه پایدار در اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان آغاز بکار نمود.

فتحی بیرانوند اظهار داشت: سرمایه‌های اجتماعی و جوانان تحصیل کرده بسیاری وجود دارند که آمادگی لازم برای ایجاد کسب و کار سبز را دارند. با کمک این جوانان علاوه بر حل چالش‌های زیست محیطی معیشت پایدار نیز محقق خواهد شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان در ادامه گفت: در برنامه ششم رویکرد‌های خوبی در مورد اقتصاد سبز لحاظ شده است. استان لرستان پتانسیل‌های بسیاری در ایجاد کسب و کارهای سبز دارد و در این زمینه پیشرو است.

آشتاب مدیرکل کار و تعاون استان لرستان با ابراز خشنودی از اجرای این طرح در استان لرستان تاکید کرد که حمایت‌های لازم جهت اجرای هرچه بهتر این طرح را خواهد داشت.

طاهری مدیرعامل صندوق کارافرینی امید در خصوص همکاری جهت حمایت از کسب و کارهای سبز و اعطای تسهیلات آعلام آمادگی نمود.

پایان پیام

کد خبر : 29552 ساعت خبر : 1:23 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=29552
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات