شکست پیشتازان لیگ برتر مقابل اصفهانی‌ها

با وجود شکست تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز، صدر جدول لیگ برتر بدون تغییر باقی ماند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، امروز در مهم‌ترین بازی‌ هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، در ساعت ۱۶:۲۰ تیم‌های ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در ورزشگاه فولادشهر اصفهان مقابل هم ایستادند.

پرسپولیس با ترکیب بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، وحید امیری، رامین رضاییان، مهدی طارمی، محسن ربیع‌خواه و فرشاد احمدزاده و ذوب آهن با ترکیب رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، مهدی مهدی‌پور، احسان پهلوان، محمدرضا حسینی، مرتضی تبریزی، علی حمام، دانیال اسماعیلی‌فر، مهران درخشان‌فر و مهدی رجب‌زاده به میدان آمدند.

از همان آغاز، بازی با درگیری‌های تن‌به‌تن میانه میدان دنبال شد. در نیمه اول پرسپولیس تیم برتر میدان بود و در موقعیت‌هایی را برای باز کردن دروازه ذوب آهن از دست داد. در دقیقه ۳۸ تبریزی روی پاس رجب‌زاده و فرار از سد مدافعان پرسپولیس با رادوشوویچ دروازه سرخ پوشان تک‌به‌تک شد که با یک ضربه‌ بغل پا دروازه پرسپولیس را گشود اما کمک داور آن را آفساید اعلام کرد.

نیمه دوم بازی هم یک بازی متعادل بود که جنگ اصلی را هافبک‌های تیم‌ها انجام می‌دادند.

در دقیقه ۶۵ پهلوان در سمت راست زمین صاحب توپ شد اما بدون اینکه بازیکنان پرسپولیس او را مهار کنند، خود را در موقعیت شوت‌زنی قرار داد و با ضربه محکم و تماشایی از فاصله ۳۰ متری به کنج دروازه سرخ‌پوشان و دور از دستان رادوشوویچ گل اول بازی را به زیبایی به ثمر رساند.

قرمزهای پایتخت با وجود تلاش فراوان برای جبران گل، نتوانستند نتیجه را تغییر دهند.

پرسپولیس اولین شکست خود را دشت کرد ولی همچنان در صدر جدول باقی ماند.

پیش از این بازی هم تراکتورسازی تبریز در خانه از سپاهان شکست خورد. گل‌های سپاهان توسط مهرداد محمدی(۲۴) و احسان حاج‌صفی (۵۶) به ثمر رسید و فرزاد حاتمی در دقیقه ۷۱ یکی از این دو گل را جبران کرد.

نتایج کامل هفته چهاردهم لیگ برتر

گسترش فولاد تبریز ۱-۲ استقلال خوزستان
سایپا ۱ – ۰ پیکان
صبا ۱-۰ نفت تهران
استقلال ۰-۱ پدیده
تراکتورسازی تبریز ۲-۱ سپاهان
سیاه جامگان ۰ -۱ ماشین سازی
فولاد‌ خوزستان ۰-۳ صنعت نفت آبادان
ذوب آهن ۱ – ۰ پرسپولیس

با این نتایج در یک هفته مانده با پایان دور رفت، پرسپولیس همچنان در رده نخست ایستاده است و تیم‌های تراکتورسازی تبریز و ذوب اهن اصفهان در رده‌های بعدی ایستادند.

پایان پیام

کد خبر : 29106 ساعت خبر : 5:16 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=29106
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات