برگزاری همزمان جشنواره فیلم فجر در تبریز

برگزاری همزمان جشنواره فیلم فجر در تبریز

به گزارش پایگاه خبری گلونی، علی محرمی گفت: فیلم‌های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برای دومین بار در ایام دهه فجر امسال در تبریز هم نمایش داده می‌شود و طی آن بیست فیلم از فیلم‌‌های راه یافته به بخش مسابقه جشنواره در دو سئانس به نمایش درمی آید و جدول، زمان دقیق و مکان نمایش فیلم ها نیز اعلام خواهد شد.

وی افزود: این برنامه با هدف نشاط بخشی فرهنگی بین مردم جامعه به خصوص جوانان و تقویت جایگاه سینما و تشویق عموم به حضور در سینما برای بهره‌گیری از آخرین تولیدات سینمایی و خلاقیت هنرمندان برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، محرمی دهه فجر انقلاب اسلامی را فرصتی برای مرور و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: این اداره کل با تلاش مضاعف و با برگزاری این جشنواره و همچنین جشنواره‌های دیگر با موضوعیت و محوریت دهه فجر دین خود را در برپایی هر چه باشکوه‌تر جشن‌های مردمی کشور ادا می‌کند.

برگزاری همزمان جشنواره فیلم فجر در تبریز

وی با اشاره به نقش و اهمیت سینما در رشد و تعالی فرهنگ عمومی گفت: این اداره کل با برگزاری برنامه‌های دیگر فرهنگی در دهه فجر انقلاب اسلامی، در هر چه مردمی کردن و مشارکت دادن اصحاب فرهنگ و هنر و اندیشه استان نقش عمده‌ای را ایفا می‌کند.

لازم به ذکر است که این برنامه با همکاری انجمن سینماگران استان و انجمن سینمای جوان دفتر تبریز برگزار خواهد شد.

سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به دبیری محمد حیدری بهمن ‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

تبریز  (نام باستانی:تاوڕێژ)کلانشهری در منطقه آذربایجان ایران و مرکز استان آذربایجان شرقی است. این شهر، بزرگ‌ترین قطب اقتصادی منطقهٔ آذربایجان ایران و مناطق آذری‌نشین بوده و مرکز اداری، ارتباطی، بازرگانی، سیاسی، صنعتی، فرهنگی و نظامی این منطقه شناخته می‌شود.

 

#فجر۳۵

پایان پیام

کد خبر : 31426 ساعت خبر : 0:08 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=31426
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

چرا فقط اون منطقه.دیگر مناطق هم خواستار این جشن هنری و ملی هستند حالا با هر توجیهی///.تبیعیض