توضیح گلونی درباره پوشش اخبار موسیقی

توضیح گلونی درباره پوشش اخبار موسیقی

به گزارش پایگاه خبری گلونی در چند ماه گذشته بعضی از مخاطبان گلونی، از تبلیغات گسترده این پایگاه خبری برای کنسرت گروه تال به‌نام شب چله لری که در برج میلاد برگزار شد، گلایه داشتند و عنوان می‌کردند چرا این تبلیغ و فعالیت خبری برای دیگر گروه‌های موسیقی انجام ‌نمی‌شود.

توضیح گلونی درباره پوشش اخبار موسیقی

اگرچه سعی شده است که کلیه فعالیت‌های هنری استانی و سراسری تحت پوشش خبری قرار گیرد، ولی نکته‌ای که این گروه از مخاطبان اطلاع ندارند این است که پایگاه خبری گلونی، به‌عنوان روابط عمومی این کنسرت بوده و پوشش خبری و اطلاع‌رسانی این مراسم را در پایگاه خبری گلونی و دیگر خبرگزاری‌های معتبر کشور به عهده داشته است.
گلونی در چند همایش و مراسم هنری و زیست محیطی دیگر هم این وظیفه را عهده‌دار بوده است که همگی به  بهترین شکل ممکن چه از نظر اجرا و چه اطلاع‌رسانی به انجام رسیده‌اند که بارزترین آنها کنسرت استاد علیپور و گروه تال بوده است.
پایگاه خبری گلونی این آمادگی دارد که برای همه گروه‌های هنری و به‌ویژه گروه‌های موسیقی لری و غیر لری با استفاده از ظرفیت‌های بالای اطلاع‌رسانی خود و با ایجاد کمپین‌ در فضای مجازی و رسانه‌ای کشور به‌عنوان روابط عمومی فعالیت داشته باشد.
پایان پیام

کد خبر : 31442 ساعت خبر : 0:40 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=31442
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات