فراخوان سومین آیین انتخاب کتاب سال استان کهکیلویه و بویراحمد

فراخوان سومین آیین انتخاب کتاب سال استان کهکیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری گلونی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهکیلویه و بویراحمد با همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه خانه کتاب ایران، دانشگاه یاسوج، دانشگاه علوم پزشکی استان و بنیاد نخبگان استان در راستای ارج نهادن به تلاش و کوشش نویسندگان،‌ پژوهشگران، مترجمان، مصححان، مصنفان و پدیدآورندگان آثار مکتوب، سومین آیین انتخاب کتاب سال استان کهکیلویه و بویراحمد را در بهمن‌­ماه ۱۳۹۵ برگزار می‌کند.

بنابر اعلام این فراخوان، همه نویسندگان و محققان داخلی و خارجی که آثاری را از دی‌ماه ۱۳۹۴ تاکنون دربارۀ استان کهکیلویه و بویراحمد منتشر و نویسندگان بومی استان که از تاریخ یاد شده آثاری را در هر زمینه‌ای منتشر کرده‌اند می توانند آثار خود را به دبیر خانه  این آیین ارسال کنند.

نویسندگان غیر بومی که آثاری را درباره‌ی استان کهکیلویه و بویراحمد منتشر کرده‌اند نیز می‌توانند آثار خود را برای شرکت در سومین آیین انتخاب کتاب سال استان کهکیلویه و بویراحمد ارسال کنند.

فراخوان سومین آیین انتخاب کتاب سال استان کهکیلویه و بویراحمد

گفتنی است، آثاری که از دی ماه ۱۳۹۴ تاکنون درباره استان کهکیلویه و بویراحمد از سوی نویسندگان و پژوهشگران داخلی و خارجی به رشته تحریر درآمده و منتشر شده‌اند و آثاری که از  دی‌ماه ۱۳۹۴ تاکنون از سوی نویسندگان بومی استان و درباره موضوعات گوناگون به رشته تحریر درآمده و منتشر شده‌‎اند، در این دوره مورد داوری قرار می‌گیرند.

بر اساس این فراخوان، ارسال ۳ نسخه از هر عنوان اثر به دبیرخانه سومین دور‌ه‌ی آیین انتخاب کتاب سال کهکیلویه و بویراحمد الزامی است.

گفتنی است آخرین مهلت ارسال آثار تا سوم بهمن سال جاری اعلام شده است و آیین پایانی و معرفی آثار برگزیده،  هم‌زمان با نمایشگاه کتاب سالانه استان در بهمن‌ماه ۱۳۹۵ برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی یاسوج، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ‌امور پژوهشی ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۰۹۱۷۷۴۱۱۱۳۵-  ۰۷۴۳۳۲۲۵۳۲۸ تماس بگیرند.

برای خواندن مطالب دیگر می‌توانید به سایت گلونی مراجعه کنید.

ویدیوهایی درباره این موضوع در آپارات گلونی ببینید.

پایان پیام

کد خبر : 31286 ساعت خبر : 0:14 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=31286
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات