«آرام می‌گیریم» از امشب روی آنتن شبکه دو

«آرام می‌گیریم» نام تازه‌ترین مجموعه نمایشی است که از امشب روی آنتن می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، این سریال نمایشی به عنوان یکی از پربازیگرترین مجموعه‌های شاخص تلویزیون در فصل زمستان به‌شمار می‌رود و داستانی خانوادگی را روایت می‌کند.

در خلاصه داستان «آرام می‌گیریم» آمده است: در این سریال به روابط، تفاوتها و تعاملهای بین نسلی، گذشت و نوع دوستی و از طرفی زیاده‌خواهی در بستر قصه‌ای با محوریت تمام اعضای یک خانواده پرداخته می‌شود. خانواده‌ای که تنها در سایه همدلی و همگرایی اعضای آن است که آرامش و امنیت از دست رفته‌شان را دوباره باز می‌یابند…

سریال «آرام می‌گیریم» با حضور بازیگرانی چون هوشنگ توکلی، ثریا قاسمی، آتیلا پسیانی، لعیا زنگنه، کاظم بلوچی، نسرین مقانلو، آشا محرابی، مجید صالحی، کامران تفتی، لیلا اوتادی، علی اوسیوند، میرطاهر مظلومی، شهرزاد کمال‌زاده، مهدی سلوکی، نگار عابدی، مونا فرجاد، ارسلان امیرقاسمی، حمیدرضا هدایتی، نسرین نکیسا، شهربانو موسوی، شیما نیک‌پور، محمد فیلی، حسن جوهرچی، محمود مقامی، بهزاد رحیم‎خانی، جواد زیتونی، مجید اکبری و محدثه قبادی از امشب از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

روحالله سهرابی، کارگردان این سریال است و فرهاد گلی، تهیه‌کنندگی آن را به عهده دارد. فریدون فرهودی و فروغ فروهیده هم فیلمنامه سریال را به رشته نگارش درآورده‌اند.

پایان پیام

کد خبر : 31786 ساعت خبر : 5:33 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=31786
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات