برانکو در خندوانه

برانکو در خندوانه

به گزارش پایگاه خبری گلونی ارژنگ حاتمی: به نظر می‌رسد این روزها برانکو، به‌شدت تحت تاثیر «فیروز کریمی» قرار دارد و تصمیم گرفته با بامزه‌بازی‌هایش، کسی نبود «کریمی» را در لیگ برتر احساس نکند. برانکو با این کارهایش نشان می‌دهد اصلا و ابدا انسانی تک‌بعدی نیست و همان‌طور که توانسته در عرصه علم و دانش موفق باشد و پرفسور شود، در عرصه بامزه‌بازی نیز توانمندی‌هایی دارد که خدا را شکر کم‌کم در حال شکوفا شدن است.
پیش از این برانکو گفته بود می‌خواهد «رونالدو» را به پرسپولیس بیاورد و به‌تازگی هم گفته‌است: «در فصل خیارشور خبرنگاران از خودشان مطلب می‌نویسند.» با این روندی که برانکو در پیش گرفته و با توجه به اینکه گویا برخی از طنزنویسان هم نمی‌توانند این روزها به خندوانه بروند، اگر دیدید در روزهای آینده برانکو به خندوانه رفته و استندآپ کمدی اجرا می‌کند، زیاد تعجب نکنید. تعطیلات نیم فصل است و برانکو هم اوقات فراغت زیادی دارد.

برانکو در خندوانه

پرسپولیس ۳ گل به سیاه‌جامگان زد و قهرمان نیم‌فصل شد، اما نکته جالب در این بازی آن بود که در یک صحنه بازیکنان پرسپولیس معتقد بودند دروازه‌بان تیم سیاه‌جامگان توپ را خارج از محوطه ۱۸ قدم با دست مهار کرده ‌است. در این صحنه و در اقدامی عجیب داور وسط و کمک‌داور اول در حالی که سیستم رادیویی برای ارتباط داشتند اما برای صحبت با یکدیگر کنار همدیگر آمدند. حالا نمی‌دانیم یادشان رفته بود که از این سیستم‌های باکلاس دارند و یا آنکه تمام این سیستم رادیویی دکوری است و ما خبر نداریم.
پیشنهاد می‌شود داوران و کمک‌داوران علائم اشاره را بیاموزند و از راه دور با ایما و اشاره با هم سخن بگویند، البته این کارها را همراه با لب‌زدن انجام دهند که مخاطب خیال کند در حال استفاده از سیستم‌رادیویی هستند و کلی از اینکه لیگ‌مان حرفه‌ای است کیف کنند.

پایان پیام

کد خبر : 29991 ساعت خبر : 10:31 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=29991
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات