برج آزادی میزبان دلقک علی شمس می‌شود

گروه موسیقی «علی شمس» به سرپرستی، آهنگسازی و خوانندگی «علی شمس» ۱۷ دی در سالن اصلی برج آزادی روی صحنه می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، این اجرا الکترو آکوستیک بوده و در تنظیم‌های قطعات ترمپت جانشین نی شده و عضو جدید گروه (ماهان محمدی) کاراکتری شبیه به آنچه نی سابقا در گروه اجرا می‌کرد را ایفا می‌کند.

علی شمس (آواز، گیتار الکتریک، پیانو)، رضا بنایی‌نیا (درامز)، اشکان شاهرخ (گیتار الکتریک)، کیومرث طالبی (گیتار بیس)، ماهان محمدی (ترمپت) اعضای اصلی گروه هستند؛ این در حالی است که امیر شمس (پرکاشن)، پوریا علی‌میرزایی (تنبور و دف) و پویا اسدی (گیتار آکوستیک) به عنوان نوازندگان مهمان گروه را همراهی می‌کنند.

قرار است در این اجرا قطعاتی چون زمان، خوب مطلق، دلقک، مرد نمکی، حیله، شیر و بمان با من به کلام علی شمس و دکتر مرتضی شمس در دو قسمت اجرا شود.

آهنگسازی قطعات دارای مشخصه‌هایی از پروگرسیو راک است و از ترکیب تم‌های ایرانی و موسیقی جَز در آن بهره برده شده. در نتیجه شاید انتخاب نام فیوژن راک برای سبک اجرا دقیق‌تر باشد. همچنین خواننده گروه با استفاده از تکنیک‌های آواز کلاسیک و استیل آوازی جَز و لحن و بیان ایرانی به روشی تلفیقی دست یافته که یک راک ایرانی و کاملا بومی است.

کنسرت گروه موسیقی «علی شمس» به سرپرستی، آهنگسازی و خوانندگی «علی شمس» ۱۷ دی از ساعت ۱۹: ۳۰ در سالن اصلی برج آزادی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این اجرا به سایت ایران کنسرت به نشانی www. iranconcert. com مراجعه کنند.

پایان پیام

کد خبر : 30192 ساعت خبر : 3:36 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=30192
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات