برخی ماشین‌های آتش‌نشانی خرم‌آباد آژیر ندارند

برخی ماشین‌های آتش‌نشانی خرم‌آباد آژیر ندارند

پایگاه خبری گلونی، مجید دریکوند: هنوز مدت زیادی از حادثه آتش گرفتن پاساژ قائم در خرم‌آباد نمی‌گذرد. در آن حادثه کارکنان آتش‌نشانی خرم‌آباد با تلاشی بی‌وقفه تلاش کردند که آتش را در این مرکز خرید قدیمی شهر مهار کنند. مدت زمان زیادی طول نکشید که تلاش آنها به ثمر بنشیند، اما کار برای آنها با ماشین‌هایی بعضا فرسوده سخت و مشکل است.

برخی ماشین‌های آتش‌نشانی خرم‌آباد آژیر ندارند

ماشین‌هایی که بعضا از حداقل امکانات مورد نیاز یک ماشین آتش‌نشانی هم محروم هستند. فرض کنید خبر آتش گرفتن یک نقطه به سازمان آتش‌نشانی گزارش شده است و کارکنان آتش‌نشانی برای مهار آتش اعزام شده‌اند! ماشینی که برای مهار آتش اعزام می‌شود اگر نتواند در مسیر خود، اعلام حضور کند و به دیگران حضور خود را با «آژیر» اعلام نماید چگونه می‌تواند از مسیری پرترافیک عبور کند و در زمان مورد نیاز به محل آتش‌‌سوزی برسد؟

«آژیر» از بدیهیات و نیازهای اولیه یک ماشین آتش‌نشانی است، گزارش‌هایی وجود دارد که متاسفانه می‌گوید، تعدادی از ماشین‌های آتش‌نشانی خرم‌آباد «آژیر» ندارند.علاوه بر این خیرینی وجود دارند که پس از شنیدن این خبر، حاضرند که آژیرها را برای ماشین‌های آتش‌نشانی آماده کنند و در اختیار قرار دهند. این مسئله‌ای ساده نیست که بتوان از کنار آن ساده عبور کرد، چرا که با جان هزاران شهروند خرم‌آباد سر و کار دارد.

پایان پیام

کد خبر : 30424 ساعت خبر : 0:20 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=30424
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

خرم آباد را تجهیز و مدرن کنید شایسته شهر اولین اولین ها و پایتخت سرزمینی ایران نیست.