دبیران تخصصی جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت معرفی شدند

دبیران تخصصی جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت معرفی شدند

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از روابط عمومی جشنواره، افشین یداللهی دبیر تخصصی بخش ادبی، سیما تیرانداز دبیر تخصصی بخش تئاتر و دکتر مرتضی گودرزی دیباج دبیر تخصصی بخش هنرهای تجسمی این جشنواره هستند.

سیما تیرانداز بازیگر و کارگردان تئاتر متولد سال ۱۳۴۹ و فارغ التحصیل رشته کارشناسی ارشد کارگردانی و بازیگری است. بخش عمده فعالیت تیرانداز که در سینما و تلویزیون هم به عنوان بازیگر حضور داشته به حوزه تئاتر برمی‌گردد. او برنده تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل زن از یازدهمین جشن خانه سینما برای فیلم «پاداش سکوت» است، تیرانداز همچنین برنده جایزه بهترین بازیگر زن از بیست و هشتمین جشنواره تئاتر فجر برای نمایش «پری خوانی عشق و سنگ ۱۳۸۸» شده است. تیرانداز سال‌هاست به عنوان مدرس در زمینه بازیگری فعالیت می‌کند.

دبیران تخصصی جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت معرفی شدند

افشین یداللهی متخصص اعصاب و روان و ترانه سرا  متولد سال ۱۳۴۷ است. او فعالیت‌های حرفه‌ای ترانه‌سرایی را از سال ۱۳۷۶ در سازمان صدا و سیما آغاز کرد. یداللهی از اعضای هیات موسس خانه ترانه است و در زمینه آموزش در این حوزه فعالیت می‌کند. ترانه‌های او در مجموعه‌های «شب دهم»، «میوه ممنوعه»، «غریبانه»، «مدار صفر درجه» و … به یادماندنی و محبوب هستند.

مرتضی گودرزی دیباج دکترای فلسفه هنر و فوق‌لیسانس نقاشی متولد سال ۱۳۴۱ است. او عضو هیات علمی دانشگاه سوره، محقق و پژوهشگر هنری است. گودرزی نوشته‌ها و مقاله‌های متعدد در زمینه هنر در کارنامه دارد. برپایی چند نمایشگاه انفرادی و شرکت در تعدادی نمایشگاه جمعی در داخل و خارج از کشور در کارنامه او ثبت شده ‌است. او برگزیده چهارمین بی‌ینال نقاشی تهران (۱۳۷۶) و برگزیده اولین نمایشگاه بین‌المللی طراحی تهران (۱۳۷۸) است.

مهلت ثبت نام و ثبت آثار برای شرکت در جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت تا اول بهمن ماه تمدید شده است. علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از اخبار جشنواره به سایت www.festivalf.ir و کانال تلگرام Radanews@ مراجعه کنند.
هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت، در پنج بخش تئاتر،‌ فیلم، ادبی، ‌هنرهای تجسمی و موسیقی،  ۱۳ تا ۲۱ اسفندماه امسال در تهران برگزار می‌شود.

پایان پیام

کد خبر : 30083 ساعت خبر : 0:04 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=30083
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات