زندگی ایرانی به روایت تصویر در فرهنگ‌سرای ارسباران

زندگی ایرانی به روایت تصویر در فرهنگ‌سرای ارسباران

نمایشگاه گروهی عکس “زندگی ایرانی” با همکاری آژانس خبری ایران و دوربین نت یکشنبه ۵ دی در فرهنگ‌سرای ارسباران گشایش می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، در این نمایشگاه عکس‌هایی با موضوع‌های ( تعزیه بوشهر، برداشت زعفران، آن سوی شهر، مسافران بی آرتی، شنای پچه‌های جنوب و دریاچه چیتگر) از هنرمندان عکاس شهرهای تهران، اصفهان ، تبریز، ارومیه و بوشهر در ابعاد ۲۵* ۲۵ با تلفن همراه و دوربین میرولس برای بازدید عموم به نمایش گذاشته در می‌آید.

زندگی ایرانی به روایت تصویر در فرهنگ‌سرای ارسباران

 سبحان فرج‌ون، مجید حجتی، مینا نوعی، طلا طاهرنیا، علی جهان آرا و احسان رافتی داریان با رایه عکس‌هایی از مجموعه شخصی در این نمایشگاه حضور دارند.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۱۴ دی از ساعت ۱۴ تا ۲۰ به فرهنگ‌سرای ارسباران واقع در خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان خ جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

در این نمایشگاه آثاری از سبحان فرج ون، مجید حجتی، مینا نوعی، طلا طاهرنیا، علی جهان آرا و احسان رافتی داریان به نمایش در می آید.

در این نمایشگاه بخشی از مجموعه های عکاسان با عنوان “زندگی ایرانی” و موضوعاتی مانند “تعزیه بوشهر”، “برداشت زعفران”، “آن سوی شهر”، “مسافران بی آرتی”، “شنای بچه های جنوب” و “دریاچه چیتگر” توسط عکاسانی از تهران، اصفهان، تبریز، ارومیه و بوشهر با اندازه مربع ۲۵ در ۲۵ سانتیمتر با تلفن همراه و دوربین میرولس به روی دیوار می رود.

نمایشگاه تا تاریخ ۱۴ دی ماه ۹۵ دایر است. ساعات بازدید نمایشگاه هر روز از ساعت ۱۴ صبح تا ۲۰ است.

عکاسان نمایشگاه روز جمعه ۱۰ دی ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در نمایشگاه حضور دارند.

این نمایشگاه با همکاری و حمایت دوربین.نت، آژانس عکس خبری ایران و فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

پایان پیام

کد خبر : 29929 ساعت خبر : 5:59 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=29929
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات