ساختمان پلاسکو بر اثر آتش‌سوزی فروریخت+فیلم

ساختمان پلاسکو بر اثر آتش‌سوزی فروریخت+فیلم

به گزارش پایگاه خبری گلونی، صبح امروز ساختمان قدیمی پلاسکو در مرکز شهر تهران واقع در خیابان جمهوری، که محل عرضه عمده پوشک و لباس است دچار حریق شد. در پی این حادثه بیش از ۲۰۰ آتش‌نشان و ۱۰ ایستگاه آتش نشانی مشغول امداد رسانی شدند و حریق پس از ۴ ساعت خاموش شد.

بنابر اعلام سخنگوی سازمان آتش‌نشانی، وقوع این حادثه حریق در ساختمان پلاسکو در ساعت ۷:۵۹ صبح امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که به دنبال آن بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانان چندین ایستگاه را به همراه تانکر آب، تشک نجات و بالابر به محل حادثه واقع در ساختمان پلاسکو در تقاطع خیابان‌های جمهوری اسلامی و فردوسی اعزام شدند.

گفتنی است همچنان امدادرسانی به حادثه‌دیدگان در محل ادامه دارد و مسئولان از مردم خواسته‌اند جهت سهولت امدادرسانی از ازدحام در محل خودداری کنند. همچنین در پی محدودیت‌های ترافیکی فقط خودروهای امدادی و انتظامی حق تردد در  مسیرهای منتهی به ساختمان پلاسکو  را دارند.

خالدی سخنگوی اورژانس کشور نیز اعلام کرد: تعداد مصدومان حادثه آتش سوزی به ۳۷ الی ۳۸ نفر افزایش پیدا کرده است. که ۳۰ نفر به صورت سرپایی درمان شده‌اند و ۷ نفر به بیمارستان انتقال پیدا کردند.

هنوز تعداد دقیقی از دیگر حادثه‌دیدگان و فوتی‌های احتمالی در دسترس نیست.

ساختمان پلاسکو توسط حبیب‌الله القانیان، رئیس انجمن کلیمیان تهران و مالک شرکت پلاسکو، بزرگترین کارخانجات صنایع پلاستیک‌سازی ایران، در سال ۱۳۳۹ ساخته‌شد و پس از ۵۶ سال، ظهر امروز سی‌ام دی‌ماه ۱۳۹۵ بر اثر آتش‌سوزی فرو ریخت.

پایان پیام

کد خبر : 32215 ساعت خبر : 12:35 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=32215
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات