سینما بهمن شهرکرد به جشنواره فیلم فجر پیوست

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهار محال و بختیاری در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره فیلم فجر استان گفت: براساس موافقت دبیرخانه جشنواره فیلم فجر، جشنواره فیلم فجر استان در سینما بهمن شهرکرد برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، جواد کارگران دهکردی با بیان این خبر افزود: امسال دبیرخانه جشنواره فیلم فجر تصمیم گرفت این جشنواره را همزمان در سی استان کشور و هر کدام یک سالن سینما به صورت همزمان برگزار کند.

وی افزود: با توجه به سابقه برگزاری جشنواره فیلم فجر در شهرکرد و این که برگزاری این جشنواره جزو مطالبات مردم است و جایگاه این استان در عرصه سینما نمود خوبی دارد، سینما بهمن را به عنوان تنها سینمای برگزاری جشنواره معرفی کردیم که درنهایت با موافقت دبیرخانه جشنواره، مقرر شد جشنواره در این سینما برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: البته با توجه به این که شهرکرد امسال نیز جشنواره فیلم کوتاه بام ایران را در سومین دوره خود در اسفند ماه برگزار می‌کند، لذا می‌طلبد جشنواره فیلم فجر را متفاوت‌تر برگزار کنیم. امروز موافقت تهران اخذ شد که سینما بهمن شهرکرد نیز به جمع سینماهای برگزارکننده جشنواره فیلم فجر کشور بپیوندد و با این موافقت جشنواره فیلم فجر استان چهار محال و بختیاری در این سینما برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهار محال و بختیاری، وی افزود: البته هنوز در حال پیگیری هستیم که سالن غدیر شهرکرد نیز به جشنواره اختصاص پیدا کند که در صورت موافقت شرایط بهتری برای جشنواره رقم خواهد خورد..
کارگران دهکردی در خصوص هماهنگی لازم با مدیر سینما بهمن بیان داشت: شهرام فرجی کارشناس مسئول سینمایی و سمعی و بصری اداره کل، هماهنگی لازم را دراین خصوص انجام داده است و آمادگی لازم برای برگزاری و اکران فیلم‌های جشنواره برای علاقمندان در استان چهار محال و بختیاری فراهم است.

سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به دبیری محمد حیدری بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

#فجر۳۵

پایان پیام

کد خبر : 32016 ساعت خبر : 0:10 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=32016
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات