عملکرد دولت یازدهم درعرصه موسیقی بررسی می‌شود

هشتمین جلسه از سلسله نشست‌های گفتمان ضرب اصول با موضوع «بررسی عملکرد دولت یازدهم در عرصه موسیقی» دوشنبه ۶ دی ساعت ۱۷ در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، در این نشست علی مرادخانی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فردین خلعتبری موسیقیدان و آهنگساز، بابک چمن‌آرا ناشر و تهیه‌کننده موسیقی و رضا مهدوی به‌عنوان کار‌شناس مجری حضور دارند و مسائل مختلفی چون وضعیت موسیقی کشورمان طی سه سال و نیم گذشته و همچنین عملکرد دولت در این مدت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

پیش از این، هفت جلسه از گفتمان ضرب اصول با موضوع «بررسی وضعیت موسیقی صداوسیما»، «بررسی وضعیت ارکسترهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی»، «بررسی عملکرد ۱۵ ساله خانه موسیقی»، «بررسی مشکلات کنسرت‌ها (اجراهای زنده)»، «بررسی نحوه برگزاری سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر» و «نقد و بررسی عملکرد دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» برگزار شده است.

هدف اصلی برگزارکنندگان سلسله نشست‌های «گفتمان ضرب اصول» ایجاد فضایی مناسب برای بیان مشکلات موجود جامعه موسیقی است تا ضمن آگاهی از این مشکلات، فعالان و دست‌اندرکاران اینجامعه شریف در جهت اصلاح و بهتر شدن شرایط صنفیشان حرکت کنند.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای ارسباران به نشانی خیابان دکترشریعتی، سیدخندان، خ جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

پایان پیام

کد خبر : 30131 ساعت خبر : 0:47 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=30131
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات