کلاس‌های آموزشی کارکنان یگان حفاظت میراث فرهنگی برگزار گردید

سرهنگ دولتشاه از برگزاری کلاس‌های آموزشی ضابطین قضائی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان بیان داشت: با توجه به نیاز آموزش و ضرورت ارتقاء اطلاعات و علوم مرتبط با حفاظت از میراث فرهنگی، این اداره کل با هماهنگی فرماندهی انتظامی و دادگستری استان اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی دراین زمینه نموده است.

 عباس دولتشاه همچنین اعلام کرد: طبق پیگیری‌های مستمر این فرماندهی در سال جاری، با هماهنگی سردار فرماندهی محترم یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی کشور و مساعدت فرماندهی انتظامی استان لرستان کلاس‌های آموزش تیراندازی، نحوه بکارگیری سلاح، آمادگی جسمانی، آموزش فنون رزمی و دفاع شخصی کارکنان یگان حفاظت تحت پوشش قرار گرفت.

سرهنگ دولتشاهی در ادامه افزود: همچنین طی هماهنگی‌های انجام شده با دادگستری استان لرستان کلاس‌های آموزش آئین دادرسی جدید ضابطین قضائی برگزار و برابر دستور دادستان محترم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان خرم‌آباد، کارت‌های ضابطین خاص قضایی به روزرسانی و به پرسنل یگان حفاظت تحویل گردیدند.

وی در پایان عنوان نمود: بدین ترتیب پرسنل یگان با تمام توان در مأموریت‌های مرتبط با تخریب، تعرض و وقوع جرائم مشهود، صلاحیت دارند به عنوان ضابط خاص قضایی ایفای نقش کرده و تا مرحله حفظ و نگهداری و ارجاع پرونده به مراجع قضایی وارد عمل شوند.

پایان پیام

کد خبر : 31365 ساعت خبر : 0:31 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=31365
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات