آن مرد با باران مى‌آید

آن مرد با باران مى‌آید

کتاب «آن مرد با باران می‌آید» ویژه نوجوانان و برگزیده جشنواره انقلاب حوزه هنرى است که توسط نشر کتابستان در نوبت دوم و نشر سوره مهر در نوبت اول به چاپ رسیده است.

پایگاه خبری گلونی، فرزانه ناظری: وجیهه سامانى نویسنده و منتقد ادبى، اهل تهران است و از بانوان تاثیر گذار در حوزه اجتماعی و دینی به شمار مى‌آید.

او در کارنامه خود فارغ از مسئولیت‌هاى مهم اجرایى در حوزه کتاب و ادبیات، ده‌ها کتاب و مقاله و نویسندگى در حوزه مستند را تجربه کرده است و بارها به عنوان برگزیده جشنواره‌هاى ادبى انتخاب شده است.


و حالا او در این روزهاى خاطره‌انگیز دهه فجر توانسته رمان آن مرد با باران مى‌آید را بازنویسى کند و به چاپ دوم برساند.
این کتاب ویژه نوجوانان و برگزیده جشنواره انقلاب حوزه هنرى است که توسط نشر کتابستان در نوبت دوم و نشر سوره مهر در نوبت اول به چاپ رسیده است.
«آن مرد با باران می‌آید» داستان زندگی یک خانواده از طبقه متوسط جامعه و یک گروه نوجوان را در ماه‌های پایانی پیروزی انقلاب اسلامی روایت می‌کند. وقایع داستان حول این گروه نوجوان می‌چرخد که در رأس آنها نوجوانی به نام بهزاد قرار دارد. بهزاد کم سن و سال است و اطلاعات چندانی از جریاناتی که در اطرافش در حال وقوع است، ندارد. او قدم به قدم وارد قضایای انقلاب و تحولات اطراف خود می‌شود و در خلال اتفاقات تلخ و شیرین رمان، تبدیل به یک بزرگمرد می‌شود.

اگر بخواهیم از کتاب‌هاى پیشین این بانوى نویسنده بگوییم باید اشاره کنیم به کتاب «بادبادک‌ها»، «کجا بودى الیاس»، «عروس آسمان»، «بخوان به نام مهر»، «تو را من چشم در راهم»، «پرستوها»، «پل‌هاى شکسته»، «عطر یاس»، «مثل یک رویا» و حالا «آن مرد با باران مى‌آید».
این کتاب در هفته آتی رونمایی خواهد شد.

برای تبلیغ در گلونی کلیک کنید.

کانال تلگرام گلونی خبرهای پایگاه را به راحتی در اختیارتان می‌گذارد.

پایان پیام

کد خبر : 34590 ساعت خبر : 11:57 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=34590
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات