آژانس‌ها علیه اسنپ متحد شدند

آژانس‌ها علیه اسنپ متحد شدند

به گزارش پایگاه خبری گلونی اسنپ و تپسی فقط قیمت ارزانی ندارند. ماشین‌های آن‌ها مدل‌بالا، تمیز و خوشبو هستند و راننده‌های آن‌ها خوش‌اخلاق‌اند. وقتی شما اسنپ و تپسی سوار می‌شوید، هم شما به اخلاق و کردار راننده امتیاز می‌دهید و هم راننده به اخلاق و کردار و رفتار شما امتیاز می‌دهد؛ پس فقط قیمت ارزان اسنپ و تپسی نبود که آژانس‌های محله را از دور رقابت بیرون کرد، بلکه آن‌ها سعی کردند خدمات را سریع و البته در حد استانداردهای جهانی به مخاطب ارائه دهند.

مدت زمان زیادی از فراگیرشدن اسنپ و تپسی در تهران نمی‌گذرد، اما حالا اسنپ و تپسی نامی آشنا برای هر تهرانی است، به‌ویژه آنهایی که زیاد با آژانس اینور و آنور می‌روند، حالا مشتری‌های دائم اسنپ و تپسی هستند و به خاطر سفرهای زیادی که می‌کنند، از آن‌ها تخفیف‌هایی خوب می‌گیرند، به طوری که گاه سفر ۲۰ هزار تومانی با آژانس محل، نصف قیمت، حتی زیر نصف قیمت در حد هشت، نه هزار تومان برای آنهایی که زیاد از این اپلیکیشن‌ها استفاده می‌کنند، تمام می‌شود. عصرهای جمعه که سفر با آنها مجانی است.

آژانس‌ها علیه اسنپ متحد شدند

با فراگیرشدن اسنپ و تپسی، زمزمه‌هایی مبنی بر غیرقانونی بودن آن‌ها مطرح شد و شایعه‌ها و خبرهایی درباره شکایت اتحادیه موسسات توریستی و اتومبیل کرایه از این دو اپلیکیشن مطرح شد و کار حتی به مناظره‌های تلویزیونی و رادیویی هم کشید که مشخص شد اسنپ و تپسی قانونی‌اند و حالا هر روز هم بر مخاطبان آن‌ها اضافه می‌شود.

خبر داغ ما اما درباره اسبپ و تپسی نیست بلکه درباره آژانس‌های محله است. در تازه‌ترین واکنش، ۵۰ آژانس در شهر تهران دست به دست هم داده‌اند تا بازار اسنپ و تپسی را بشکنند. آن‌ها دقیقا همان کاری را می‌کنند که اسنپ و تپسی کردند. راز موفقیت اسنپ خیلی ساده است. آژانس‌های محله فقط مسیرهای رفت را مسافر می‌زنند و در مسیر برگشت، خالی برمی‌گردند، اما ماشین‌های اسنپ در هر مسیری که می‌رفتند، دوباره می‌توانستند بلافاصله آنلاین مشتری بگیرند و به راهشان ادامه دهند. پس چون در رفت و برگشت مشتری داشتند، قیمت‌ها را هم پایین آوردند و مردم از آن‌ها استقبال کردند. حالا ۵۰ آژانس در تهران دست به دست هم داده‌اند و به هم سرویس رفت و برگشت می‌دهند. یعنی اگر یک آژانس از میدان پونک به میدان ولیعصر برود، وقتی که مسافرش را در ولیعصر پیاده کرد، می‌تواند به یکی از آژانس‌های میدان ولیعصر مراجعه کند و مسیر برگشت به سمت غرب بگیرد. در واقع آژانس‌های تهران و این ۵۰ آژانسی که دست به دست هم داده‌اند، دارند همان الگوی اسنپ را پیاده می‌کنند، اما آیا به این توجه می‌کنند که ماشین‌های اسنپ مدل بالا هستند؟ آیا به رفتار خوب و محبت‌آمیز راننده‌های اسنپ و تپسی دقت می‌کنند؟ راننده‌های اسنپ و تپسی هرگز در هنگام سفر با موبایل صحبت نمی‌کنند، ماشین‌شان خوشبو و تمیز است و هر کاری که می‌خواهند بکنند، مثلا ضبط را زیاد کنند و یا رادیو را روشن کنند، از مسافر اجازه می‌گیرند. همچنین آن‌ها در تابستان با کولر روشن و در زمستان با بخاری روشن شما را سوار می‌کنند. آیا این ۵۰ آژانسی که با هم متحد شدند تا بازار اسنپ و تپسی را بشکنند، به دیگر ویژگی‌های آن‌ها نیز توجه می‌کنند؟ باید دید که این رقابت آژانس‌های سنتی با این آژانس‌های مدرن به کجا می‌رسد؟ برخی پیش‌بینی می‌کنند که عصر و دوره آژانس‌های سنتی تمام شده است و دوره، دوره اسنپ و تپسی است.

پایان پیام

بخوانید: وزیر آژانس‌های الکترونیک را تایید کرد

برای تبلیغ در گلونی کلیک کنید.

کانال تلگرام گلونی خبرهای پایگاه را به راحتی در اختیارتان می‌گذارد.

کد خبر : 34548 ساعت خبر : 0:23 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=34548
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات