اگر پارازیت را ببینند برخورد می‌کنند!

اگر پارازیت را ببینند برخورد می‌کنند!

پایگاه خیری گلونی، رضا ساکی: بارها گفته‌ام که مسئولانی داریم بهتر از برگ آب روان، آن‌قدر خوب و مسئولیت‌پذیر و درجه یک که در همه عالم مانندشان پیدا نمی‌شود. نمونه بارز این مسئولان مسئولیت‌پذیر، هیئت امنای ساختمان پلاسکو است که از روز حادثه همین‌طور در حال شفاف‌سازی‌اند و لحظه‌ای از پاسخ دادن به مردم فرونگذاشتند و آن‌قدر پاسخ دادند که پاسخ‌دان ملت پر شد و دست خودشان خالی. به‌طوری که در یکی از شفاف‌سازی‌ها مجبور شدند به واضحات پاسخ بدهند و بگویند: «شغل پلاستیک‌فروشی در کل مجموعه نبوده است، هرچند که اسم ساختمان پلاسکو است.» یعنی وقتی این شفاف‌سازی را خواندم گریه کردم. گریه بر صداقت مسئولانی که حتا درباره یک لیوان پلاستیکی در پلاسکو توضیح می‌دهند و نمی‌گذارند نام پلاسکو ذهن مردم را به سوی پلاستیک منحرف کند. هر مسئول دیگری جای این‌ها بود می‌گفت اینجا پر از پلاستیک‌فروشی بوده است و ذهن مردم را منحرف می‌کرد.

اگر پارازیت را ببینند برخورد می‌کنند!

نمونه دیگر از شفافیت و پاسخ‌گو بودن مسئولان در بحث پارازیت است. یک مسئول به‌تازگی خاطرنشان کرده است: «حجم پارازیت‌ها نسبت به گذشته کاهش قابل توجهی پیدا کرده و اکنون شرایط به‌گونه‌ای است که اگر جایی به پارازیت برخورد کنیم حتما بلافاصله اقدامات لازم صورت می‌گیرد.» می‌بینید، راستش را گفته است. گفته است اگر ببینیم برخورد می‌کنیم و اگر نبینند طبعا برخورد نمی‌کنند. یعنی نگفته است اگر نبینیم هم می‌رویم پیگیری می‌کنیم، گفته است اگر ببینیم پیگیری می‌کنیم. یعنی می‌داند که شیره شیرین است، اما تا نخورد نمی‌گوید شیرین است.

مثلا وقتی از او سوال می‌شود آیا شیره شیرین است؟ پاسخ می‌دهد: کارگروهی برای همین موضوع تشکیل شده است که از برخی شیره‌شناسان متخصص داخلی هم در کارگاه حضور دارند و ما باید تا گزارش این کارگاه صبر کنیم ببینیم آیا شیره شیرین است یا خیر. هرگونه گمانه‌زنی درباره شیرینی شیره فعلا قدغن است و با آن‌ها که می‌گویند شیره شیرین است برخورد می‌شود.

باقی بقای‌تان

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

برای تبلیغ در گلونی کلیک کنید.

پایان پیام

 

کد خبر : 33838 ساعت خبر : 0:46 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=33838
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات