ایران را به پیشنهاد گلونی ببینید

ایران را به پیشنهاد گلونی ببینید

پایگاه خبری گلونی، آرشین ساکی: اگر اهل سفر و چمدان و گردشگری هستید حتما پیشنهادهای گلونی را برای نوروز ۹۶ دیده‌اید. پایگاه خبری گلونی برای نوروز ۹۶ پویشی راه‌اندازی کرده تا شهرهای ایران را بیشتر از قبل به علاقه‌مندان سفر معرفی کند.

هدف ما شناساندن دیدنی‌های کشورمان است. همان‌ها که معمولا خیلی ساده از کنارشان رد می‌شویم. نمی‌دانم شما بیشتر اهل سفرهای داخلی هستید یا خارجی. اگر اهل سفرهای آن‌ور آبی هستید، خواهش بنده از شما این است که یک زمانی را هم به این‌ور آب اختصاص دهید و با دقت بیشتر به شهرهای دور و اطراف و حتی کمی بالاتر و پایین‌تر سفر کنید.

ایران را به پیشنهاد گلونی ببینید

اگر هم اهل سفرهای داخلی هستید باور بفرمایید داخل ایران به خطه زیبای شمال کشور خلاصه نمی‌شود. موقعیت جغرافیایی و شرایط اقلیمی ایران به گونه‌ای است که در هر زمان از سال می‌شود تقریبا به یک فصل سفر کرد. از شمال زیبا گرفته تا سواحل جنوب کشور. از کویرهای زیبای شرقی گرفته تا جنگل‌های غرب کشور. اگر حوصله گشتن و پیدا کردن مکان‌های دیدنی را هم ندارید با ما همراه شوید. ما قول می‌دهیم لقمه را آماده در اختیارتان قرار دهیم تا شما نوش جان بفرمایید.

مخلص کلام این‌که لذت شناختن زیبایی‌های کشورتان را از خودتان دریغ نکنید. یادمان باشد که از طرف دیگر سفر به استان‌های مختلف باعث کمک به اقتصاد آن منطقه خواهد شد و به قول معروف چراغی که به خانه رواست…
در پایگاه خبری گلونی می‌توانید اخبار این پویش را دنبال کنید. برای شما پیشنهادهای ویژه‌ای داریم. اگر هم دلتان خواست به لرستان که زادگاه گلونی است سفر کنید ساک و چمدان‌تان را ببندید. بقیه راه با ما.

برای دیدن پیشنهادهای سفر گلونی کلیک کنید.

برای دیدن شهرشناسی‌های گلونی کلیک کنید.

پایان پیام

کد خبر : 35206 ساعت خبر : 0:15 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=35206
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات