بازدید رئیس‌جمهور از محل حادثه پلاسکو

بازدید رئیس‌جمهور از محل حادثه پلاسکو

به گزارش پایگاه خبری گلونی، سومین روز فاجعه پلاسکو با بازدید رئیس‌جمهور از محل حادثه و اعلام افزایش تعداد مصدومان تا ۱۱۹ نفر آغاز شد. جستجوها همچنان ادامه دارد.

با اینکه گروه‌های امداد و نجات همچنان مشغول آواربرداری هستند ولی حرارت بالای محل آواربرداری کار را سخت‌تر کرده است.

گروه‌های امداد و نجات که به صورت سه شیفته مشغول آواربرداری از محل وقوع حادثه هستند با مشکل حرارت بالای ناشی از سوختگی‌ها مواجه شده‌اند که کار عملیات را برای امدادگران سخت‌تر کرده است.

امدادگران در حال حاضر مشغول خارج کردن آوارها و بیرون بردن از محوطه هستند.

همچنین تمام محدودیت‌های ترافیکی که عملیات بحران مصوب کرده امروز پا بر جا هستند تا آواربرداری زودتر انجام شود.

در ساعت ابتدایی امروز برخی مقام‌های کشوری در صحنه حادثه حضور یافته‌اند. عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور، محمدباقر قالیباف شهردار و سید حسین هاشمی استاندار تهران هم‌اکنون در محل حادثه حاضر هستند و از نزدیک شاهد روند فعالیت و تلاش‌های امدادگران نجات هستند.

بازدید رئیس‌جمهور از محل حادثه پلاسکو

حسن روحانی رئیس جمهوری حوالی ساعت ۷ صبح به محل وقوع فاجعه پلاسکو رفت تا از نزدیک تلاش‌ امدادگران را شاهد باشد. رحمانی‌فضلی وزیر کشور، علی ربیعی وزیر کار، قاضی‌زاده وزیر بهداشت، سید حسین هاشمی استاندار تهران، محمد نهاوندیان معاون رئیس‌جمهوری، محمدباقر قالیباف شهردار تهران، ساجدی‌نیا فرمانده نیروی انتظامی تهران، رئیس‌جمهوری را همراهی کردند. شهردار تهران در این دیدار درباره این حادثه و عملیات‌های امداد و نجاتی که تاکنون انجام شده توضیحاتی را به رئیس‌جمهوری ارائه کرد.

پایان پیام

کد خبر : 32475 ساعت خبر : 9:57 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=32475
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات