تاثیر برف و یخبندان بر اکران هم‌زمان در خرم‌آباد

تاثیر برف و یخبندان بر اکران هم‌زمان در خرم‌آباد

پایگاه خبری گلونی، محمد پورخداداد: نخستین روز اکران هم‌زمان سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر از روز پنجشنبه در سینما استقلال خرم‌آباد آغاز شد.

پنجشنبه سرد خرم‌آباد در ساعت های میانی روز برفی هم شد.

استقبال کمی از جشنواره در خرم‌آباد شده است. به‌طوری که اگر مسئولان برگزاری را از حاضران کم کنیم ۳۰ – ۴۰ نفر برای دیدن فیلم تابستان داغ آمده‌اند.

پیش‌فروش اینترنتی جشنواره همانطور که پیش‌بینی می‌شد با اقبال مردمی روبه‌رو نشده است. دلایل زیادی را می‌شود بیان کرد که از جمله‌ی آنها تبلیغ کم برگزارکنندگان در سطح شهر است. به‌جز سردر سینما استقلال تقریبا تبلیغ دیگری در سطح شهر دیده نمی‌شود. قیمت بسته‌ها هم برای خانواده‌ها زیاد است و با توجه به وضعیت مالی در شهری مانند خرم‌آباد برای یک خانواده ۴ نفره خرید این بسته‌ها مقرون به صرفه نیست. از سوی دیگر سرما و بارش برف هم در این استقبال کم، بی‌تاثیر نبود. دمای زیر صفر درجه خرم‌آباد خیابان‌های شهر را هم خلوت کرده است.

سال ۹۲ آخرین سال اکران هم‌زمان جشنواره فیلم فجر در شهرستان‌ها بود که خرم‌آباد هم در میان برگزارکنندگان بود و در آن سال استقبال خوبی از فیلم‌ها در سینما استقلال شد.

در نخستین روز، فیلم‌های تابستان داغ به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد در دو نوبت ١۵ تا ١٧ و ١٩ تا ٢١ و انزوا به کارگردانی مرتضی علی‌عباس میرزایی در سانس‌های ١٧ تا ١٩ و ٢١ تا ٢٣ به‌روی پرده رفتند.

دومین روز از جشنواره‌ی فیلم فجر در حالی روز جمعه ١۵ بهمن‌ماه پیگیری می‌شود که فیلم‌های سینمایی سوفی و دیوانه به کارگردانی مهدی کرم‌پور و یک روز بخصوص به کارگردانی همایون اسعدیان در ۴ سانس و از ساعت ١۵ تا ٢٣ در سالن شماره یک سینما استقلال خرم‌آباد به نمایش گذاشته خواهند شد.

تاثیر برف و یخبندان بر اکران هم‌زمان در خرم‌آباد

فراری (علیرضا داودنژاد)، سوفی و دیوانه (مهدی کرم‌پور)، ویلایی‌ها (منیر قیدی)، بدون تاریخ، بدون امضاء (وحید جلیلوند)، ترومای سرخ (اسماعیل میهن‌دوست)، آذر (محمد حمزه‌ای) و شنل (حسین کندری) خوب، بد، جلف (پیمان قاسم‌خانی)، یک روز بخصوص (همایون اسعدیان)، ماه گرفتگی (مسعود اطیابی)، کمدی انسانی (محمدهادی کریمی)، نگار (رامبد جوان) ، انزوا (مرتضی‌علی عباس میرزایی)، خانه دیگری (بهنوش صادقی)، آزادی به قید شرط ( حسین شهابی) دیگر فیملم‌هایی هستند که در خرم‌آباد اکران خواهند شد.

اکران هم‌زمان فرصت مناسبی برای شهرستان‌هاست تا کارنامه سینمای ایران را یکجا و بدون وقفه ببینند. برگزارکنندگان باید با تبلیغات محیطی و رسانه‌ای، شهروندان را به دیدن فیلم‌ها در سینما ترغیب کنند تا با استقبال مردمی، این فرصت اکران هم‌زمان، برای خرم‌آباد در سال‌های بعد هم در نظر گرفته شود.

برای تبلیغ در گلونی کلیک کنید.

کانال تلگرام گلونی خبرهای پایگاه را به راحتی در اختیارتان می‌گذارد.

پایان پیام

کد خبر : 34070 ساعت خبر : 1:51 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=34070
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات