تلنگر مهرداد شهسوارزاده به موسیقی

آلبوم «تلنگر» با صدای مهرداد شهسوارزاده و تهیه کنندگی خودش به زودی منتشر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، «تلنگر» که چهارمین آالبوم مستقل مهرداد است قرار است در اوایل اسفندماه جاری رونمایی و منتشر شود.
این آلبوم شامل ۱۰ قطعه موسیقی با ترانه‌هایی از بابک صحرایی، محسن یگانه، امیر ارجینی، حدیث دهقان، محمدکاظمی، لی لا رضایی، شهاب اناری و امیر بذرافشان است که این مجموعه فضای متفاوتی را رقم زده است.

شهاب اکبری با ملودیهایی از خودش، محسن یگانه ، مهرداد شهسوارزاده ، حسین قربان‌پور و مهدی رامشک ، در مقام تنظیم کننده این آلبوم حضور دارند و نیما اورکی ملودی و تنظیم یک قطعه را بر عهده داشته است. نیما اورکی جوان‌ترین آهنگساز و تنظیم کننده موسیقی و یکی از زبده‌ترین پیانسیت‌های حال حاضر موسیقی فرزند موسیقیدان خوب کشورمان ستار اورکی است که اولین ساخته خود را در آلبوم مهرداد قرار داده است.

مهرداد در این مجموعه برای نخستین بار قطعه‌ای با ترانه‌ای لاتین تحت موضوع «صلح و دوستی» به سبک پاپ -جز اجرا کرده است.
وی که از اولین خوانندگان پاپ -کلاسیک با سبک ارکسترال پس از انقلاب است، با البوم «شوکا» وارد عرصه موسیقی شد. وی از جمله شاگردان استاد فقید بابک بیات به شمار می‌رود که با آهنگ دریا و ترانه‌ای ماندگار از آزیتا قاسمی (البوم دریا ) در سال ١٣٨۴ جزو پرفروش‌ترین آلبوم‌های سال شد و تا مدتی در صدر بهترین اثر موسیقی باکلام در رسانه و جراید آن زمان شناخته شده بود .
شرکت فرهنگی «سل فا» به مدیریت مجید طوسی پخش آلبوم تلنگر را بر عهده خواهد داشت.
«شوکا»١٣٧٧، «دریا» ١٣٨۴ و «فال» ١٣٨٨ سه آلبوم قبلی این خواننده هستند.وی در سال ١٣٧٩ در اولین جشنواره مردمی با عنوان «صدای تازه »خواننده برگزیده و در سال ١٣٩١ خواننده برتر در نظرسنجی رسانه و مردمی رادیو جوان معرفی گردید.

شهسوارزاده در سال ١٣٨٢ در سریال «خاکستر و باد» در تیتراژ پایانی با ناصر عبداللهی قطعه‌ای مشترک را اجرا کرد که آلبوم موسیقی آن توسط شرکت سروش منتشر شد.

پایان پیام

 

کد خبر : 35633 ساعت خبر : 0:35 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=35633
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات