حذف امضای دستی

رییس سازمان ثبت اسناد از اجرای طرح های شبکه شمیم به مناسبت دهه فجر خبر داد. و گفت: حذف امضای دستی کلید خورد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، احمد تویسرکانی در نشست خبری با بیان اینکه سازمان ثبت یکی از سازمان های قدیمی در کشور است،گفت : با توجه به این مسئله،سازمان ثبت نیازمند ارتقای دقت، سلامت اداری و فراگیر کردن و در دسترس عموم قرار دادن خدمات به شیوه آسان، نیازمند بود.

رییس سازمان ثبت اسناد افزود: سازمان ثبت پیشگام تحولات اداری در کشور بود.سازمانی قدیمی که به سرعت متحول شده و هر روز هم در حال ارتقای خدمات رسانی هستیم. وی با اشاره به اجرای طرح کاداستر در اعلب شهرها گفت: یکی از تکالیفی که سازمان مکلف بود،ایجاد شبکه ملی برای تعیین موقعیت مالکیت های دولت و مردم بود.

تویسرکانی ادامه داد: این کار بسیار مهم که صد کشور پیشرفته از ان بهره مند هستند،در حال حاضر رر کشور اجرامی شود. بیش از ۵۰۰کاربر آمادگی بهره برداری از این شبکه را دارند و طرف ۵دقیقه امکان موقعیت سنجی وجود دارد.

معاون رییس قوه قضائیه با تاکید بر اینکه این تکنیک،تکنیک به روز در دنیا است،گفت : از امروز به شکل جامع و کامل شبکه موقعیت یابی یکپارچه مالکیت ها که به اختصار شبکه شمیم نام دارد، قابل بهره برداری خواهد بود.رییس سازمان ثبت اسناد تصریح کرد: به شکل متمرکز مراکز قابل پایش است و امیدواریم بتوانیم طرح کاداستر را در همه مناطق از جمله جزایر تعیین موقعیت کنیم.

پایان پیام

کد خبر : 34331 ساعت خبر : 1:51 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=34331
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات