رونمایی «داستان‌هایی برای فکر کردن»

مجموعه ۱۳ جلدی «داستان‌هایی برای فکر کردن» عصر چهارشنبه (۲۷ بهمن ۱۳۹۵) در سرای اهل قلم موسسه خانه کتاب با حضور نویسندگان و منتقدان کتاب کودک رونمایی و بررسی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، این نشست با حضور حسین شیخ‌رضایی؛ مترجم و دبیر مجموعه و مدرس برنامه فلسفه برای کودک، سحر ترهنده؛ مدیر بخش کتاب‌های کودک در انتشارات فاطمی و مسئول کمیته بین‌الملل شورای کتاب کودک، روح الله کریمی؛ نویسنده، مترجم، پژوهشگر و عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی در گروه فلسفه برای کودک، سعید ناجی؛ نویسنده، مترجم، پژوهشگر و عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی در گروه فلسفه برای کودک و ملیسا معمار؛ دبیر نشست برگزار خواهد شد.

در مجموعه «داستان‌هایی برای فکر کردن» داستان‌های کلاسیک با اندیشه‌های عمیق فلسفی پیوند خورده است و خواننده به سفری شگفت‌انگیز در جهان فلسفه می‌رود. این مجموعه به‌گونه‌ای طراحی شده است که کاملا مناسب برنامه فلسفه برای کودکان باشد و از آنجا که فلسفه برای کودکان در ایران برنامه‌ای شناخته شده است، این مجموعه می‌تواند منبع مناسبی برای آموزش فلسفه برای کودکان در مدارس و محیط‌های آموزشی باشد. زیرا موضوعاتی که در هر داستان بیان می‌شود، می‌تواند نقطه آغازی برای شروع بحث در کلاس‌های فلسفه برای کودکان باشد.

آیین رونمایی و بررسی مجموعه ۱۳ جلدی «داستان‌هایی برای فکر کردن» چهارشنبه (۲۷ بهمن ۱۳۹۵) از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سرای اهل قلم موسسه خانه کتاب واقع در خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجه نصیر پلاک ۲ برگزار می‌شود.

پایان پیام

کد خبر : 35445 ساعت خبر : 10:15 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=35445
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات