شناسایی نقاط آسیب دیده ناشی از سیل در خاش

شناسایی نقاط آسیب دیده ناشی از سیل در خاش

به گزارش پایگاه خبری گلونی فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان خاش در بازدید مشترک خود با معاون امور عمرانی فرمانداری، شهردار، معاون شهردار و کارشناسان فنی و امور عمرانی شهرداری خاش از نقاط آسیب دیده شهر به دنبال بارش‌های سنگین و سیلاب اخیر گفت: تدبیر برای هدایت آبهای سطحی و پیش بینی یک خروجی مناسب از وقوع مشکلات برای مردم و دولت و پیشگیری و خسارت‌ها را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

شناسایی نقاط آسیب دیده ناشی از سیل در خاش

‌محمداکبر چاکرزهی بیان کرد: برنامه ریزی شهرداری خاش برای هدایت آب بارندگی به سمت مکانهای خالی از سکنه و به دور از اراضی کشاورزی مردم قابل تقدیر بوده و همین امر در بارش‌های اخیر از وقوع حوادث ناگوار به مردم پیشگیری کرد. فرماندار خاش افزود: بارندگی‌های اخیر و مواجه شدن با برخی از مشکلات یک هوشیاری در مردم و مسئولان پدید آورد و قطعا با شناسایی شدن آسیب‌ها و معضلات از راه حل‌های مناسب می توان برای کاهش دادن خسارت‌ها کمک کرد.

عبدالمجید تمندانی شهردار خاش هم گفت: خوشبختانه با انجام کارهای وسیع در مباحث عمرانی و توسعه زیرساخت‌ها شهر خاش با شرایط بحرانی مواجه نمی گردد. وی اظهارکرد: در بارندگی‌های اخیر خانوارهایی آسیب دیدند که رعایت مباحث فنی را در هنگام ساخت و سازها نکرده‌اند. او افزود خوشبختانه نقاط آسیب دیده را شناسایی کرده‌ایم که بزودی برای رفع آنها اقدام می‌‌کنیم.

پایان پیام

کد خبر : 33267 ساعت خبر : 11:33 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=33267
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات