طنز / بنی‌آدم اعضای چی هستند؟

شنیده‌ایم که محققان مشغول کار کردن روی نظریه‌ی جدیدشان هستند. نظریه‌ای که می‌گوید: همه مردم، یک عباس جدیدیِ درون دارند که در شرایطی خاص خودش را نشان می‌دهد.

پایگاه خبری گلونی، روح‌الله احمدی: اگر مردم همیشه در صحنه نباشند که فایده ندارد! اگر مردم هم باشند و گوشی هوشمند نداشته باشند، باز هم فایده ندارد. در زمینه‌ی واردات تکنولوژی عقب‌مانده نیستیم که! خدا را شکر که گوشی‌های هوشمندی داریم که دوربین‌های خوبی هم دارند.

تولیدکننده‌های گوشی تلفن همراه هم که دوربین را الکی نساخته‌اند. پس باید با دوربین گوشی عکس بگیریم. خب مردم هم همین کار را انجام می‌دهند. این دفعه هم نوبت عکاسی از ساختمان پلاسکو بود. ساختمانی که سوخت و ریخت و آوار شد اما در عوض کلی عکس و فیلم خوب از آن باقی ماند. خب حیف نبود الان که آن ساختمان را نداریم، هیچ عکس و فیلمی هم از آن نداشتیم؟ درست است که امدادرسانی با مشکل مواجه شد اما امدادرسانی مهم‌تر است یا عکس و فیلم؟ شنیده‌ایم که محققان مشغول کار کردن روی نظریه‌ی جدیدشان هستند. نظریه‌ای که می‌گوید: همه مردم، یک عباس جدیدیِ درون دارند که در شرایطی خاص خودش را نشان می‌دهد. اصلا همه ما وظیفه داریم که در هر شرایطی عکس و فیلم تهیه کنیم تا به دوستان و آشنایان نشان بدهیم که یک وقت خداناکرده کسی از دیدن آن بی‌بهره نماند. مگر شاعر نمی‌گوید که: بنی‌آدم اعضای یک پیکرند؟

راستی، دیده‌اید که این مصرع را معمولا اشتباه می‌نویسند و می‌گویند که بنی‌آدم اعضای یکدیگرند؟ خوب نیست که بگوییم بنی‌آدم اعضای یکدیگرند چون دقیقا معلوم نمی‌شود که چه کسی کدام عضوِ چه کس دیگری است، اما در مورد این کارهای مردم همین مصرعی که در منطق اشتباه است، در عمل درست‌تر است. همین الان خبر دادند که تمام محتویات این نوشته، حتی قبل از این که به پایان برسد، از بیخ تکذیب شد و الان همه چیز خوب است. ما هم خوبیم. امیدواریم شما هم خوب باشید.

پایان پیام

کد خبر : 32896 ساعت خبر : 0:05 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=32896
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات