فراخوان مسابقه «آینده نشر کاغذی»

فراخوان مسابقه «آینده نشر کاغذی»

فراخوان مسابقه طراحی و کاریکاتور «آینده نشر کاغذی» به مناسبت آغاز چهلمین سال تاسیس انتشارات ققنوس با همکاری «موسسه خانه کتاب»، «نوین کتاب گویا»، «فیدیبو» و «آوانامه» منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، بر اساس این فراخوان، علاقه‌مندان می‌توانند تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ آثار خود را به سایت www.qoqnoos.ir ارسال کنند. هر شخص می تواند تنها ۲ اثر ارسال کند. گفتنی است، آثار ارسالی نباید در جشنواره های پیشین به نمایش درآمده باشند.
آیدین آغداشلو، کامبیز درم بخش، قباد شیوا، جواد مجابی، فیروزه مظفری، ساعد مشکی و مسعود مهرابی به عنوان داوران جشنواره «طراحی و کاریکاتور» انتخاب شده‌اند.

نتایج این مسابقه در ۳ مرحله «مقدماتی»، « نیمه‌نهایی» و « نهایی» اعلام می‌شود. در مرحله «مقدماتی» ۱۰۰ اثری که بالاترین امتیاز را از دید داوران داشته باشند در پایان فروردین ماه ۱۳۹۶ معرفی و به رأی علاقه‌مندان گذاشته می‌شوند. هنرمندانی که آثارشان به این مرحله رسیده باشد می‌توانند با لینکی که در اختیارشان قرار می‌گیرد اثر خود را تبلیغ و رأی جمع کنند. کسانی که در نظرسنجی شرکت می‌کنند ۳ رأی دارند که می‌توانند ۳ رأی خود را به یک یا چند اثر بدهند.

در مرحله « نیمه‌نهایی» ۴۵ اثر برتر از دید داوران، به همراه ۵ اثر محبوب از دید مردم، ۵۰ اثر مرحله نیمه‌نهایی را تشکیل می‌دهند که همزمان با نمایشگاه کتاب معرفی خواهند شد.

در مرحله« نهایی» ۱۰ اثر برتر بر اساس نظر داوران و یک اثر محبوب از نظر مردم معرفی و در مراسمی تجلیل می‌شوند.

در این مسابقه به نفر اول، دوم، سوم ، چهارم تا دهم و منتخب مردمی به ترتیب دو میلیون تومان به همراه تندیس جشنواره و لوح تقدیر، یک‌ونیم میلیون تومان به همراه تندیس جشنواره و لوح تقدیر ، یک میلیون تومان به همراه تندیس جشنواره و لوح تقدیر ، بسته فرهنگی به همراه لوح تقدیر ، یک میلیون تومان به همراه لوح تقدیر اهداء می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مسابقه به سایت انتشارات ققنوس مراجعه کنید یا با شماره ۱۱۵۱۰۱۵۱ ، داخلی ۷۱۱ تماس بگیرید.

پایان پیام

کد خبر : 35666 ساعت خبر : 4:24 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=35666
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات