نمایش کمدی در خانه موزه استاد انتظامی

نمایش کمدی در خانه موزه استاد انتظامی

به گزارش پایگاه خبری گلونی، نمایش «حواله پستی و خانواده گومیدان» نوشته ژرژ کورتولین به کارگردانی داریوش مودبیان از ۶ بهمن‌ماه  توسط گروه تئاتر مردم وابسته به خانه موزه استاد عزت الله انتظامی اجرا می‌شود.

در این اثر نمایشی علیرضا اخوان، سعید پارسا، آریا راد، میعاد راشدی، هستی رزازچیان، آرین صفایی، مهرناز عباسی و نگار نیکنامی به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین اشکان میرزا شفیع موسیقی این اجرا را برعهده دارد.

نمایش کمدی «حواله پستی و خانواده گومیدان» روزهای ۶ و ۷ بهمن ماه  ساعت ۱۹ به مدت ۷۰دقیقه  در خانه موزه استاد عزت الله انتظامی واقع در خیابان اندرزگو (قیطریه)، شرق به غرب، روبروی بلوار کاوه، خیابان احمدی پلاک ۲۸ به اجرا در می‌آید.

علاقه‌مه‌ندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت www.tiwall.com  مراجعه کنند و با شماره تلفن ۲۲۳۹۰۳۲۰تماس بگیرند.

خانه موزه انتظامی با مساحتی معادل ۴۵۱ مترمربع در بلوار اندرزگو واقع شده‌است و در زیربنایی معادل ۵۳۸ مترمربع شامل بخش‌های جذابی از جمله موزه استاد انتظامی در شمال پروژه، سالن بلک باکس (تماشاخانه زمان) با ظرفیت ۱۲۰ نفر در زیرزمین، کافی شاپ در پشت بام، شهر فرنگ، اتاق آینه، تماشاخانه، گالری و تابلوی ثبت امضاء و یادگاری ویژه هنرمندان صاحب نام است که عملیات اجرایی آن از اسفند ماه سال ۱۳۹۱ آغاز و نیمه دوم اردیبهشت سال ۱۳۹۲ با حضور چهره‌های مطرح هنری کشور و نیز مدیران ارشد شهرداری تهران به بهره‌برداری رسید.

پایان پیام

کد خبر : 32996 ساعت خبر : 0:11 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=32996
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات