آمار بازدیدکنندگان از جاذبه‌های گردشگری لرستان

آمار بازدیدکنندگان از جاذبه‌های گردشگری لرستان

بیش از ۳۱ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری استان لرستان دیدن کردند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان، غلامرضا سلیمانی اعلام داشت: در تاریخ ۲۸ اسفند ۹۵ ، تعداد ۳۱۲۸۰ نفر جمعاً از جاذبه های تاریخی، تفریحی و توریستی استان بازدید به عمل آوردند که از این تعداد ۲۳۵۰ نفر مربوط به بازدید از قلعه تاریخی فلک‌الافلاک خرم‌آباد می‌باشد.

آمار بازدیدکنندگان از جاذبه‌های گردشگری لرستان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان افزود: همچنین آمار اقامت مسافران نوروزی در همین روز ۵۵۰۹ نفر اعلام شده که این آمار مربوط به اقامت گردشگران و مسافران نوروزی در هتل‌ها، هتل آپارتمان، اقامتگاه‌های موقت، تاسیسات اقامتی آموزش و پرورش و همچنین ادارات استان می‌باشد.

استان لرستان از استان‌های غربی ایران است. این استان ۲۸۳۰۸ کیلومتر مربع مساحت و بیش از یک میلیون و ۷۶۰ هزار نفر جمعیت دارد. نرخ بیکاری در لرستان با ۲۰٫۲ درصد بالاترین نرخ بیکاری در ایران است.این استان سیزدهمین استان کشور از نظر جمعیت می‌باشد و یکی از استان‌های پرجمعیت ایران به‌شمار می‌رود. خرم‌آباد مرکز استان است. طبق آمار سال ۱۳۸۵، خرم‌آباد بیستمین شهر بزرگ کشور است. لرستان سرزمینی کوهستانی است و غیر از چند دشت محدود، سراسر آن را کوه‌های زاگرس پوشانده‌است.

پایان پیام

کد خبر : 38052 ساعت خبر : 11:07 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=38052
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات